خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

مشارکت در انتخابات، اقتدار نظام را به رخ می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۶۷

استاندار اصفهان گفت: مشارکت همگانی در انتخابات معادلات سطح بین‌المللی را تغییر خواهد داد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، در جریان سفر به شهرستان خمینی‌شهر، در همایش حماسه و ایثار شهر درچه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به نهضت حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب ما تنها جابه‌جایی یک نظام سیاسی از پادشاهی پهلوی به جمهوری اسلامی نبود. انقلاب ما یک حرکت مستمر و مداوم است و حضرت امام(ره) با انقلاب دو رویکرد اساسی را در جامعه دنبال می‌کردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: حضرت امام راحل ضمن توجه به مسائل مادی و دنیوی، تشکیل یک جامعه خداپسند و انسان ساز با نگاه توحیدی را دنبال می‌کردند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: با این تعریف متوجه می‌شویم که انقلاب صرفاً جابه‌جایی حکمرانان نبود و البته انقلاب پایان ندارد زیرا مادامی که به دنبال توسعه این مکتب هستیم انقلاب نیز جریان خواهد داشت. ارزیابی خودمان با مأموریت‌های انقلاب مسیری است که بایستی مستمراً طی شود تا این حرکت به قله خود برسد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در چهل و پنج سال گذشته فراز و فرود‌هایی را داشته‌ایم اما در کلیت مسیر به درستی حرکت کرده‌ایم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: کافی است تا نگاهی به آمار دستاوردهای انقلاب اسلامی بیندازیم تا متوجه جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان شویم.

مرتضوی تصریح کرد: هیچ قله‌ای از علم و فناوری وجود ندارد که جوانان این سرزمین به آن دست نیافته باشند. کشوری که هیچ سهمی در علم فضایی دنیا نداشت، امروز رقیب اصلی سایر کشورها است.

وی با اشاره به اینکه مقدمه چنین فرهنگی خداباوری است، ادامه داد: این فرهنگ و منش باعث شد تا انقلاب اسلامی امتداد یابد، جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت را در خود حفظ کند فرزندانش همانند شهید بزرگوار سردار سلیمانی می‌شوند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: در یکسال اخیر دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا اخبار مسرت‌بخش به گوش مردم نرسد.

وی متذکر شد: در شش ماهه اخیر ۳۳ هزار پروژه با اعتباری قریب به ۶۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور ما افتتاح شد.

مرتضوی گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای جدید و جنگ ترکیبی که علیه مردم ما به راه انداخته است نمی‌گذارد اخبار خوب و امیدآفرین به گوش مردم برسد.

وی متذکر شد: اکنون نیز انتخابات را در پیش داریم و دشمن به دنبال خود اکثریت پنداری و القاء ناامیدی در جامعه و آینده ایران اسلامی است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال مقام معظم رهبری آحاد مردم را به مشارکت همگانی در انتخابات دعوت و توصیه کردند زیرا ایشان می‌دانند که دشمن چه افکار پلیدی را در ذهن می‌پروراند.

مرتضوی ادامه داد: مشارکت همگانی در انتخابات معادلات سطح بین‌المللی را تغییر خواهد داد و قدرت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی در پایان گفت: از این رو همه مردم از جمله مردم دیندار شهر درچه و شهرستان خمینی‌شهر را به حضوری پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز