خبرگزاری کار ایران

انتقاد دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین از عملکرد دولت در نشست شورای عالی کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۰۹

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: آیا واقعا تورم امسال بیست درصد بوده است؟ در جلسات شورای عالی کار نمایندگان دولت و کارفرمایان یک طرف میز هستند و نمایندگان کارگران یک طرف میز مظلوم واقع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست تشکل‌های کارگری استان قزوین در سالن جلسات دانشگاه کار الوند برگزار شد.

عیدعلی کریمی در این نشست گفت: سال گذشته وزیر کار و وزیر اقتصاد در شورای عالی کار وعده داده بودند درصورت افزایش تورم بالای۲۰ درصد مجددا شورای عالی کار برای افزایش دستمزدها شش ماهه دوم سال جلسه تشکیل داده و درباره تورم اظهارنظر کنند، اما این وعده بی عمل باقی ماند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین تصریح کرد: آیا واقعا تورم امسال بیست درصد بوده است؟ از نمایندگان کارگران در شورای عالی کار پشتیبانی کامل داریم و واقعا می‌‌دانیم چه مسئولیت سنگینی را به دوش می‌کشند.

وی ادامه داد: در جلسات شورای عالی کار نمایندگان دولت و کارفرمایان یک طرف میز هستند و نمایندگان کارگران یک طرف میز مظلوم واقع شده‌اند.

 دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با بیان اینکه وزیر کار در مورد افزایش حقوق سال آینده افزایش منطقه‌ای سخن می‌گوید، گفت: وزیر کار ابتدا مشکل تورم را حل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز