خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

حتی یک رأی بیشتر در انتخابات دشمنان را عصبانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۶۲۵

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به انتخابات و تأکید بر اینکه حتی یک رأی بیشتر دشمنان را عصبانی می‌کند، گفت: اگر یک رأی بیشتر در صندوق‌ها جمع‌آوری شود دشمن عصبانی شده و یک رأی کمتر دشمن را شاد می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در جمع مبلغان دهه فجر و انتخابات اظهار کرد: حرکت جهادی و ارزشمند شما جزء کارهای خوبی است که قلب رهبر حکیم انقلاب و قلب امام زمان (عج) را شاد و مردم را امیدوار می‌کند، معرفت‌افزایی، بصیرت‌بخشی و مردم را به اهم مسائل زمانه خودشان آشنا کردن از نتایج حضور شما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: خواص را می‌توان به دو بخش تقسیم‌بندی کرد، یک بخش خواص ایمانی و خداپسند هستند، یک بخش هم خواص شیطانی هستند، خواص ایمانی چه کسانی هستند؟ چقدر آیات اساسی در قرآن است که کلیدواژه‌های خواص را به ما معرفی می‌کند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: تقابل بین حق و باطل در آیات 30 سوره فصلت و 222 سوره شعراء وجود دارد، اگر این تقابل را بدانیم خیلی می‌تواند مؤثر باشد، آیه 222 سوره شعراء در شرح خواص شیطانی است.

وی اضافه کرد: اگر ما حق تقوا، تلاوت و جهاد را رعایت کنیم خدای متعال یک تشویقی به ما می‌دهد که این تشویق در آیه 2 سوره انفال آمده است، خداوند در این آیه می‌فرماید (مؤمنان همان کسانی هستند که چون یاد خدا شود دلهای شان بترسد و چون آیات او بر آنان خوانده شود بر ایمان شان بیفزاید و بر پروردگار خود توکل می‌کنند.)

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر شما کار تبلیغی، جهادی و نظامی کردید یا بسیجی شدید اما با مشکلات مواجه شدید و دشمن در مقابل شما کارهای سنگینی انجام داد، در تعقیب دشمن اگر درد و رنجی به شما رسید سست نشوید، چرا که دشمنان شما هم درد می‌کشند، البته شما به خدا امید دارید و آن‌ها چنین امیدی ندارند.

وی سپس با تاکید به اهمیت انتخابات و شاد شدن دشمن از رای کمتر و عصبانی شدن از رای بیشتر، گفت: شما در چنین میدانی فعالیت می‌کنید، این فعالیت برکت دارد و دل رهبر حکیم انقلاب را شاد می‌کند، بنابراین کسانی که برای شعائر الهی ارزش قائلند جزء خواص ایمانی هستند.

امام جمعه قزوین درباره خواص شیطانی هم بیان کرد: منافقین ربطی به هم ندارند، عاطفه‌ای نسبت به هم ندارند، هم‌افزایی سرشان نمی‌شود و حتی نسبت به یکدیگر دشمنی دارند، خداوند در آیه 4 سوره منافقین می‌فرماید منافقین مثل چوب خشک هستند، چوب خشک نسبت به چوب خشک دیگر احساسی ندارد و فقط وقتی شعله‌ور شوند همدیگر را آتش می‌زنند.

عابدینی تصریح کرد: خداوند در آیه قرآن می‌فرماید، کافران اراده کرده‌اند و در کار خود جدی هستند که نور خدا را خاموش کنند، در مقابل این خدا خودش را با مؤمنین هم‌صف معرفی می‌کند و در آیه 5 سوره قصص می‌فرماید (و خواستیم بر کسانی که در آن سرزمین فرو دست شده بودند و آنان را پیشوایان مردم گردانیم و ایشان را وارث زمین کنیم.)

وی یادآور شد: این جبهه حق و جبهه الهی است، ان‌شاءالله شما در این جبهه موفق و معزّز باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز