خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تاکنون هیج تماسی درباره گرفتار شدن مینی‌بوس اهالی دهستان موگویی در برف دریافت نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۵۹۸

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تا این لحظه هیچ تماسی مبنی بر درخواست کمک یک دستگاه مینی بوس در دهستان موگویی با تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سایت های خبری امروز  نوزدهم بهمن ۱۴۰۲ خبری مبنی براینکه  از ساعت ۲ بامداد یک دستگاه مینی‌بوس حامل اهالی دهستان موگویی در تنگه تهلستان گرفتار برف شده و به گزارش مردم محلی این مینی‌بوس حامل ۳ کودک، ۵ زن و ۴ مرد است که بیش از ۱۲ ساعت در تنگه تهلستان در راه مانده‌اند و مردم روستاهای اطراف برای این مسافران با پای پیاده آب و غذا برده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در این باره به خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دهستان موگویی با  ۵ هزار نفر جمعیت هر ساله با اولین بارش برف جاده‌های ارتباطی‌اش تا اواسط بهار سال آینده با شهرستان کوهرنگ قطع می‌شود و تنها از طریق استان های لرستان و اصفهان قابل دسترسی است.

مهدی ارشادی افزود: تا این لحظه هیچ تماسی مبنی بر درخواست کمک یک دستگاه مینی بوس در دهستان موگویی با تلفن ۱۱۲  جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در صورت تماس با فوریت  ۱۱۲ جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با هماهنگی که از سوی هلال احمر استان با جمعیت هلال احمر استان های لرستان و اصفهان گرفته می‌شود درخواست کمک می‌کنیم.

به رغم تماس های خبرنگار ایلنا با فرماندار  شهرستان کوهرنگ وی پاسخگو نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز