خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

مراحل ساخت مجتمع ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن تاکستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۵۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: عملیات اجرایی احداث مجتمع ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر تاکستان با کلنگ‌زنی این مجتمع همراه با حضور مسئولین آغاز شد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی هاشمی گفت: عملیات احداث مجتمع ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان تاکستان شامل پروژه ۵۰۰ واحدی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: با احتساب این پروژه تاکنون در مجموع برای حدود ۹۰۰ نفر از متقاضیان در تاکستان تخصیص پروژه صورت پذیرفته است.

وی عنوان کرد: برای ساخت این تعداد واحد ۱.۲ هکتار زمین در شهر تاکستان تامین شده است.

به گفته هاشمی تسهیلات بانکی برای هر واحد احداثی در تاکستان ۵۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و متوسط بنای هر واحد نیز ۸۵ متر مربع دیده شده است.

وی به مشخصات احداث واحدهای یاد شده اشاره و تصریح کرد: در تاکستان واحدهابه صورت عموما ۴ طبقه ۱۶ واحدی روی پیلوت و با تامین پارکینگ احداث خواهند شد.

هاشمی یادآور شد: ۸۸۰ نفر از متقاضیان درصف انتظار افتتاح حساب هستند که با تامین زمین مورد نیاز در سال آینده برای تمام متقاضیان شهرستان تاکستان تخصیص پروژه صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: متقاضیان موثر در نهضت ملی مسکن باید در اسرع وقت اقدام به واریز قسط ۴۰ میلیون تومانی خود کرده باشند.

لازم به ذکر است سرپرست خانوار، دارای فرم ج سبز، احراز ۵ سال سکونت در محل شهر مورد تقاضا از جمله شرایطی هستند که متقاضیان نهضت ملی مسکن برای مالکیت این واحدها باید داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز