خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

اندیشه جوانان نخبه کشاورزی معطوف به نجات دشت قزوین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۱۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نجات دشت قزوین از مهمترین طرح‌های کشاورزی استان است و همه پروژه‌ها باید حول محور این طرح حرکت کند بنابراین باید ایده‌های جوانان نخبه و تحصیلکرده سازمان به این امر باشد.

به گزارش ایلنا، نشست هم‌اندیشی حوزه اجرایی و تحقیقاتی بخش کشاوزی با محوریت پایدارسازی دشت قزوین با حضور مسئولین و جوانان، نخبگان و تولید دانش‌بنیان جهادکشاورزی برگزار شد.

محمدحسین عطایی در این نشست گفت: برای اندیشه‌ورزی و همفکری درخصوص پایدارسازی دشت قزوین باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود تا چالش‌های دشت قزوین شناسایی و راه‌حل های مناسب اندیشیده شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین عنوان کرد: جهادکشاورزی با گستردگی کار برای دستیابی به توسعه پایدار تلاش می‌کند و در این مسیر نیازمند بهره‌گیری از فکر و ایده‌های جوانان و نخبگان است.

وی ادامه داد: بامشارکت جوانان تحصیلکرده در بخش کشاورزی می‌توان در راستای ارتقای تولید و رسیدن به توسعه پایدار گام برداشت.

این مسئول بیان کرد: باهدف پویایی بیشتر باید از پتانسیل و خلاقیت سرمایه انسانی جوانان در تصمیم‌گیری‌ها استفاده و فضای حضور موثر را برای آنان فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بدنه این سازمان را جوانان تحصیلکرده تشکیل می‌دهد و شجاعت، ریسک‌پذیری بالا، توان و انرژی مضاعف از ویژگی‌های قشرجوان است که باید تلاش شود و در فرآیند زمانی قابل قبول و ساختاری مناسب انتقال تدریجی قدرت به صورت منطقی به جوانان سازمان انجام گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز