خبرگزاری کار ایران

با بهره‌برداری از طرح‌های جدید؛

556 خانوار عشایری قزوین از خدمات زیربنایی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۱۹

مدیر امور عشایر استان قزوین گفت با بهره‌برداری از طرح‌های زیرساختی در مناطق عشایری ۵۵۶ خانوار عشایری از خدمات زیربنایی بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش ایلنا، سعید ابیت  با اشاره به بهره‌برداری از 24 طرح عشایری در استان گفت: این طرح‌ها با بیش از ۷۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، تملک دارایی استان، ملی و ارزش افزوده اجرا شده است.

مدیر امور عشایر استان قزوین خاطر نشان کرد: این طرح‌ها در حوزه بهسازی چشمه، ساخت مخزن بتنی، عملیات اجرایی ساخت آبنما  و تامین آب پایدار و سالم قابل شرب برای انسان و دام و  بهسازی و مرمت ایل راه‌ها و مناطق ییلاقی است.

ابیت با بیان اینکه طرح‌های عشایری در دو حوزه بخش آب و راه اجرا شده، اظهار کرد: در حوزه آب ۱۰ طرح به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال اجرا شده که ۱۳۲خانوار از این طرح استفاده خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش راه عشایری نیز با اجرای ۱۴ طرح به طول ۹۵ کیلومتر و با مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۳۲میلیون ریال زمینه بهره‌مندی ۴۲۴ خانوار عشایری از راه مناسب فراهم شده  است.

مدیر امور عشایر استان قزوین با  اشاره به اینکه طرح‌های یاد شده با هدف تسهیل و پایداری شغل در جامعه عشایری اجرا شده است، افزود: ایجاد شرایط مناسب برای تامین شرایط زیستی در مناطق قشلاقی و ییلاقی عشایری استان، تثبیت و افزایش تولیدات عشایر و همچنین بهبود زندگی عشایری از مهمترین اهداف  اجرای این نوع طرح در مناطق عشایر نشین  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز