خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

فعالیت بیش از چهار هزار سازمان مردم نهاد در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۱۵۷

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان از فعالیت چهار هزار و ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی پارسانیا روز یکشنبه هشتم بهمن ماه در همایش "همنا"  هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان با محوریت گفتمان بین دبیران سمن های استان اظهار کرد:توسعه‌ کنشکری جمعی عام المنفعه داوطلبانه مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است و آموزش های لازم و فراهم کردن بستر برای توسعه مدنظر وزارتخانه قرار دارد.

وی افزود:  شبکه سازی سمن ها با هدف توانمندسازی در دستور کار قرار داشته و از مهمترین برنامه‌های حوزه جوانان وزارتخانه است و اردیبهشت ماه سال آینده انتخابات شبکه سازی برگزار می‌شود.

پارسانیا با بیان اینکه کارگاه آموزشی در استان های مختلف برگزار و با ظرفیت های منطقه آشنا می‌شویم و در ادامه تصمیم گیری خواهد شد ،ادامه داد: حمایت های ویژه ای از شبکه ها خواهیم داشت، علاوه بر این از طرح و برنامه های سمن ها استقبال و تامین اعتبار خواهد شد و در این راستا سرانه اعتباری افزایش یافته است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: چهار هزار و ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در سراسر کشور مجوز فعالیت دارند و باتوجه به جمعیت ۲۵ میلیون جوان در سطح کشور این تعداد قابل قبول نیست.

وی اظهار کرد: ایده‌های مختلف سمن ها را جذب و ایده‌های برتر در راستای برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی حمایت می‌شوند ، بنابراین تسهیل فرآیند صدور مجوز در دستور کار قرار دارد و سامانه ای در این خصوص رونمایی می‌شود.

پارسانیا اضافه کرد: امیدواریم با روند جدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز ها صادر شود و برنامه های سازمان های مردم نهاد دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز