خبرگزاری کار ایران

سلب عضویت عضو شورای یک روستا در مشهد به دلیل زمین خواری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۷۹

بخشدار مرکزی مشهد گفت: عضو شورای یک روستای پرجمعیت در این بخش به دلیل زمین خواری، ساخت و ساز و حفر چاه غیرمجاز از عضویت در این شورا سلب عضویت شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن کاظمی اظهار کرد: علاوه بر موارد یاد شده اتهامات دیگر این عضو شورا تبانی، قصور در انجام وظایف شورا، دخالت در امر اجرا در سطح روستا و انجام اعمال خلاف شئون شوراهای اسلامی، تکرار تخلفات و عدم توجه به تذکرات بخشداری بود که مراتب به هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شورای اسلامی استان خراسان رضوی اعلام شد.

وی ادامه داد: به استناد بند ۶ ماده ۹۲ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران مصوب سال ۱۳۷۵، تخلفات این عضو شورا تایید و سلب عضویت نامبرده اعلام شد اما وی نسبت به این حکم در هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایت شورای اسلامی کشور اعتراض کرد که در نهایت با توجه به رای صادره در این شورا به سلب عضویت از شورای اسلامی روستای مذکور برای باقی مانده دوره ششم محکوم شد.

بخشدار مرکزی مشهد جمعیت روستای مورد نظر در این پرونده را بیش از پنج هزار نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به سلب عضویت فرد متخلف عضو علی البدل جایگزین فرد سلب عضویت شده خواهد شد.

کاظمی ضمن تشکر از همکاری و تلاش‌های شوراهای اسلامی بخش مرکزی مشهد افزود: انتظار این است که اعضای شوراهای اسلامی در چهارچوب تکالیف قانونی خود به رفع مشکلات مردم بپردازند و در انجام وظایف محوله اهتمام داشته باشند در غیر این صورت برابر ضوابط و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز