خبرگزاری کار ایران

در پی هشدار هواشناسی:

آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان‌های تالش و فومن

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۴۴۲

سرپرست فرمانداری تالش: با آغاز بارش‌ها ستاد بحران و همه دستگاه‌های مرتبط در این شهرستان برای مقابله با بحران برف و یخبندان آماده باش هستند.

به گزارش ایلنا از تالش، ایرج موذن در جلسه مدیریت بحران گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی، همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان تالش به ویژه شهرداری‌ها، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، راهداری و بخشداری‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی و یخبندان در آمادگی کامل قرار دارند.

وی همچنین با تاکید بر ایجاد هماهنگی بین نیروی انتظامی، دستگاه‌های امدادی، ایمنی، خدماتی و نیرو‌های مردمی، از شهروندان خواست با توجه به فعالیت سامانه بارشی و وجود برف و کولاک در ارتفاعات تالش، از تردد در مناطق کوهستانی واسکان، چادر زدن و توقف در بستر و حریم رودخانه‌ها، قرار گرفتن زیر درختان، سیم برق هوایی، فنس‌های فلزی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

فرامرز مرجانی فرماندار فومن هم در جلسه ستاد بحران این شهرستان از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان در این شهرستان برای مقابله با بحران احتمالی برف خبر داد گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه لودر، گریدر، کامیون، نمک پاش و تراکتور برای کمک رسانی در بحران احتمالی برف در فومن آمادگی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز