خبرگزاری کار ایران

در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛

مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران شفت لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۰۹۸

فرماندار شهرستان شفت گفت: در زمان وقوع بارش‌ها، تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شفت باید در محل کار خود حضور داشته و هرگونه مرخصی در این مدت لغو است.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی بعد از ظهر شنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان برای مدیریت و جلوگیری از آب گرفتگی و بروز احتمالی سیلاب و برف در سطح شهرستان باید در آماده باش کامل باشند.

وی با بیان اینکه امکانات ادارات شهرستان محدود است، افزود: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر هم افزایی و همکاری داشته باشند.

نقدی با اشاره با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی بیان کرد: در زمان وقوع بارش‌ها، تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شفت باید در محل کار خود حضور داشته باشند و هرگونه مرخصی در این مدت لغو است.

فرماندار شفت اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، اداره برق، گاز، راهداری، راه و شهرسازی، آبفا در حالت آماده باش قرار داشته باشند و مردم نیز از تردد و توقف در کنار رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها، تردد در جاده‌های ییلاقی و کوهستانی اجتناب کنند.

وی وظیفه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در ایام سرما، به ویژه بارش برف، مورد اشاره قرار داد و گفت: انتظار می‌رود راهداران شهرستان در تمام نقاط شهرستان شفت حضور فعالانه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز