خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه استان خبر داد؛

اجرای 200 پروژه در حوزه تلفن همراه در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۴۴

آمادگی مخابرات منطقه لرستان برای برگزاری انتخابات

مدیر مخابرات منطقه لرستان با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات از برنامه ریزی قبلی برای افزایش سایت های تلفن همراه و پهنای باند اینترنت از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، نبی اله شمسی فر در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص تمهیدات لازم برای افزایش سایت های تلفن همراه و  پهنای باند اینترنت در روز انتخابات با اشاره به اینکه بسترهای ارتباطی نقش مهمی در انتخابات دارد، اظهار کرد: مخابرات منطقه لرستان  نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از ابتدای سال با در نظر گرفتن انتخابات پیش بینی ها و اقدامات مورد نیاز توسط شرکت مخابرات به عمل آمده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در ادامه گفت: بمنظور دسترسی مردم به سامانه های ارتباطی و فناوری و ایجاد زیر ساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات  از ابتدای سال تاکنون 105 سایت تلفن همراه در دستور کار مخابرات  استان قرار گرفته که 85 سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و 20 سایت تلفن همراه در مناطق شهری و بیش از 95 سایت جهت ارتقاء تکنولوژی در استان احداث خواهد شد.

شمسی فر در پایان گفت: جهت نصب و راه اندازی این سایت ها 695 میلیارد تومان اعتباز هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز