خبرگزاری کار ایران

مؤسس پیشخوان ملی خبر داد؛

هشتمین سامانه زیرمجموعه هلدینگ پیشخوان ملی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۹۲

مؤسس پیشخوان ملی از رونمایی هشتمین سامانه از کسب و کارهای زیرمجموعه هلدینگ پیشخوان ملی تحت عنوان ملی‌وام خبر داد.

به گزارش ایلنا، هدایت‌اله سلیمی با اشاره به کارکرد و چگونگی ارائه خدمات ملی‌وام، بیان کرد: اگرچه خدماتی که ملی وام به کاربر ارائه می‌دهد گسترده است و در چند دسته قرار می‌گیرد اما مهمترین رویکرد آن، تسهیل‌گری دریافت وام برای ارائه به کاربر است.

وی خاطرنشان کرد: پیشخوان ملی در تلاش است تا در مراحل بعدی پس از دریافت مجوزهای قانونی، خود اقدام به صدور وام از طریق سامانه ملی وام کند.

مؤسس پیشخوان ملی ادامه داد: ملی وام در یکسری از تسهیلات به معرفی وام‌های دولتی، خصوصی و فرصت‌های دریافت ارائه تسهیلات مانند ازدواج، مسکن و فرزندآوری می‌پردازد و در واقع نقش پیگیری کننده امور  و یک کافی نت تخصصی وام را دارد.

سلیمی اضافه کرد: بخش دیگر مربوط به وام‌های فوری است که با سرمایه‌های شخصی یا به نمایندگی بانک‌ها در شرایط آسانی پرداخت می‌شود و ملی وام براساس ضوابط، چنین وام‌هایی را به کاربر معرفی می‌کند. ملی وام، شرایط کاربر را دریافت و‌ بین سامانه‌ها و فرصت‌های موجود، بهترین نوع دریافت را به کاربر معرفی می‌کند. در واقع ملی وام اطلاعات ۲۰ سکوی ارائه وام و اطلاعات کاربر را وارد سیستم و پس از تطبیق اطلاعات، نوع تسهیلات را مشخص و به کاربر معرفی می‌کند.

وی پیگیری وام‌های بانکی را از دیگر کارکردهای ملی وام ذکر و عنوان کرد: در بعضی از بانک‌ها کاربرانی داریم که اگرچه امتیازات خوبی برای دریافت وام دارند اما تمایلی ندارند که از آن امتیاز استفاده کنند و این افراد می‌توانند امتیاز خود را به افراد متقاضی واگذار کنند که ملی وام این کار را نیز به عهده می‌گیرد.

هدایت اله سلیمی در انتها افزود: بجز سامانه ملی وام، سامانه ملی ثبت، درگاه پرداخت ملی پی، صرافی ملی چنج، مگا کافی نت آنلاین ملی یار، سکوی تامین مالی جمعی ملی سرمایه، سامانه ملی استارتاپ و سامانه ملی تک از جمله مهترین زیرمجموعه های پیشخوان ملی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز