خبرگزاری کار ایران

از ابتدای آذر تاکنون؛

بیش از سه هزار مورد پایش دما از اداره‌ها و اصناف قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۶۷

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از انجام بیش از سه هزار مورد پایش دمای اداره‌ها، اصناف و سایر اماکن عمومی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح با هدف مدیریت مصرف سوخت از ابتدای آذر ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان فصل سرد سال به‌صورت روزانه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به  پایش مستمر دمای اداره‌های دولتی و خصوصی استان در فصل سرد سال، تصریح کرد: تمامی اداره‌ها موظف هستند تا دمای محیط کار خود را بر روی کمینه دمای آسایش یعنی ۱۸ درجه سانتی‌گراد نگه دارند و همچنین وسایل گرمایشی خود را در روزهای تعطیل و یک ساعت پیش از پایان زمان اداری خاموش کنند.

وی با بیان این مطلب که خوشبختانه گزارش‌ها حاکی از همکاری اغلب دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان در رعایت دمای رفاه است، افزود: از آنجا که از اداره‌های دولتی، مراکز خصوصی و اصناف در پیشگیری از هدررفت گاز، انتظار بیشتری می‌رود بنابراین این نهادها در صورت عدم همکاری، هشدار مکتوب دریافت کرده و با تکرار تخلف، با قطعی انشعاب گاز مواجه می‌شوند.

 این مسئول با بیان اینکه هر یک درجه کاهش دمای منزل ۵ تا ۶ درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در پی دارد، از عموم مردم استان و همچنین از اصناف مختلف خواست تا با رعایت نکات مرتبط با کاهش مصرف گاز، شرکت گاز را در پایداری فشار شبکه و گازرسانی به مناطقی که در انتهای شبکه قرار دارند، یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز