خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان:

استفاده از پساب برای تولیدات صنعتی در قزوین هدف‌گذاری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۵۴

مدیرعامل آبفای استان قزوین گفت: به دنبال جذب سرمایه بخش صنعت استان برای سرمایه گذاری در امور فاضلاب و استفاده از پساب برای تولیدات صنعتی هستیم تا علاوه بر حفظ محیط زیست به چرخه صنعتی و توسعه استان نیز کمک کنیم.

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی در نشستی با مدیرکل محیط زیست استان قزوین اظهار کرد: در صورت تخصیص بودجه لازم و تکمیل این تصفیه خانه‌ها، این پتانسیل وجود دارد که بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات مربوط به فاضلاب قرار گیرند که در سطح کشور بی نظیر بوده و کمک بزرگی نیز به حفظ محیط زیست خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: در موضوع فاضلاب دارای برنامه زمابندی هستیم و هم اکنون در ۱۶ شهر دارای پروژه‌های نیمه تمام فاضلاب هستیم که پیشرفت در تعدادی از آن‌ها بالای ۵۰ درصد است.

بازچرخانی فاضلاب به سلامت آب و خاک کمک می‌کند

مدیرکل محیط زیست استان قزوین نیز در این جلسه گفت: مساله فاضلاب با موضوع سلامتی مردم مرتبط است و خوشبختانه در بحث جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب استان رو به جلو هستیم و مرحله گذار را طی می‌کنیم.

سعیده خضیر افزود: واقعیت آن است که بر محیط زیست فشار حاصل از فعالیت انسانی وارد شده و این می‌تواند حتی سلامت عمومی را به خطر بیندازد.

وی با اشاره به کمک برای اجرای پروژه‌های فاضلاب تصریح کرد: عملیات تصفیه و بازچرخانی فاضلاب می‌تواند موضوع حفظ و سلامت آب و خاک و هوا را در پی داشته باشد و در این زمینه برنامه‌های مناسبی از سوی شرکت آبفا در حال پیگیری و اجرا است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز