خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

استعدادیابی در حوزه جوانان مورد حمایت مدیریت استان قزوین قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۶۸

استاندار قزوین گفت: یکی از مواردی که در حوزه جوانان اهمیت دارد استعدادیابی فردی و جمعی است و افرادی که در این رابطه فعالیت داشته باشند حمایت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: باید توجه داشت که مشکل و مساله جوانان صرف ازدواج و طلاق نیست و باید برای برنامه‌ریزی درست با خود جوانان درباره مشکلاتشان گفت‌وگو شود.

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است در حوزه طلاق اقدامات پیشگیرانه داشت که با آگاهی بخشی به جوانان و خانواده‌ها و ارتقای سطح اطلاعات آن‌ها ممکن است.

وی عنوان کرد: البته درحال حاضر مردم جامعه و خانواده‌ها از سطح اطلاعات خوبی برخوردار هستند، ما باید حساس سازی انجام دهیم که بیشتر به موضوع توجه شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین برای حوزه ازد.اج و طلاق ضم آگاهی بخشی عمومی از سمن‌ها هم برای مشاوره به جامعه هدف استفاده می‌شود.

اعلایی گفت: امروزه مداخله‌گری راه اصلی نیست و باید در مرتبه اول با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و به‌کارگیری محتواهای تولید شده نسب به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز