خبرگزاری کار ایران

در دیدار با شهردار محمدیه صورت گرفت؛

موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور برای ساخت سینما در محمدیه قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۳۱

رئیس سازمان سینمایی کشور در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی محمدیه و مهرگان موافقت خود را برای ساخت سینما در این شهر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد خزاعی در پایان بیست و هشتمین سفر استانی خود در شهر محمدیه قزوین و در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر ضمن لعلام موافقت خود برای احداث و راه اندازی یک باب سینما در محمدیه، اظهار کرد: خوشحالیم که شهری مانند محمدیه دارای مدیرانی خلاق هستند و مطالبه آنان جهت احداث سینما بیانگر نگاه عمیق فرهنگی آنان است.

وی تاکید کرد: در راستای توسعه فضاهای فرهنگی مبنی بر افزایش ۴۳۰ سالن سینما به مجموع سینماهای کشور، سازمان سینمایی نیز با تجهیز سالن های سینما و یا مجتمع های فرهنگی هنری در این زمینه کمک های خود را نیز ارایه می دهد.

خزاعی تاکید کرد: احداث سالن سینما در شهر محمدیه را قطعی بدانید، هرچند حوزه ساخت و ساز و بودجه عمرانی جزو اختیارات سازمان سینمایی کشور نیست اما تجهیز سینما با ما خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان سینمایی کشور، چنانچه ساخت و ساز سالن سینما به موقع انجام شود، شهر محمدیه و مهرگان تا پایان سال می توانند صاحب سینما شوند.

خزاعی با تایید بر این مساله که سینما صنعتی بسیار پردرآمد به شمار می رود، تاکید کرد: ساخت سالن های سینما جدا از اقدامات مفید فرهنگی، برای کمک به درآمدزایی شهرداری ها نیز می تواند بسیار مفید باشد.

حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست از شهردار محمدیه به خاطر پیگیری و تلاش برای توسعه فضاهای فرهنگی این شهر تشکر کرد.

شهرهای محمدیه و مهرگان با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر در فاصله ۱۸ کیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزادراه قزوین-کرج واقع شده است.

رئیس سازمان سینمایی کشور روز سه شنبه در سفر یک روزه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار با استاندار و سینماگران قزوینی، بازدید از دفتر جلوه های بصری در پارک علم و فناوری، دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان قزوین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز