خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

فعالیت 230 خانه هلال در همدان/آموزش مهارت های زندگی به دختران مجرد زیر 40 سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۶۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان با بیان اینکه ۲۳۰ خانه هلال در همدان فعال است، گفت: این خانه ها به مثابه هلال احمر در وسعت کوچک تر هستند که همه نوع خدمت را ارائه می‌دهند.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سنجربگی اظهار داشت: هدف جمعیت هلال احمر از راه اندازی این مراکز توسعه خدمات هلال احمر در مناطق مختلف استان به منظور افزایش تاب آوری محله ها در زمان بروز بحران ها و حوادث احتمالی است.

وی اضافه کرد: تلاش به استقرار تجهیزات و امکانات اولیه در این مراکز است همچنین آموزش های امداد و نجات در خانه های هلال به مردام ارائه می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: هنگام بروز حوادث ، افراد مستقر در خانه های هلال به عنوان یک ارزیاب عمل کرده و ضمن اقدامات اولیه درمانی، میزان خسارت وارده و میزان خودرو و نیروی مورد نیاز برای امداد رسانی به حادثه دیدگان را به اطلاع هلال احمر می رسانند که این موضوع موجب خرید زمان و امداد رسانی در زمان طلایی می شود.

وی گفت: این مجموعه در قالب طرح یاوران آسیب ستیز (یاس) اقدام به برگزاری دوره های مهارت های زندگی برای دختران مجرد زیر ۴۰ سال کرد.

علی سنجربگی اظهار کرد: این دوره های آموزشی به منظور هویت بخشی به دختران مجرد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی بیان کرد: دختران مجرد زیر ۴۰ سال در قالب طرح یاس در مسابقات فرهنگی و هنری، برنامه های رفاهی و تفریحی مشارکت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: دوره های آموزش امداد و نجات برای این افراد برگزار شده است تا انها با اقدامات و کمک های اولیه به ویژه هنگام بروز بحران آشنا شوند.

سنجربگی گفت: حوزه جوانان جمعیت هلال احمر یکی از بخش های پُر کار و مهم این مجموعه به شمار می رود و این قشر فعال و پر توان در کارهای عام المنفعه مشارکت خوبی دارند.

وی افزود: امسال یک هزار و ۷۵۰ طرح و برنامه برای جوانان از سوی جمعیت هلال احمر این استان برگزار شده است که اعضای جوانان جمعیت هلال احمر حدود ۶۵ هزار نفر روز در این برنامه ها داوطلبانه مشارکت کردند و ۱۱۵ هزار نفر از این خدمات بهره بردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: تلاش هلال احمر در حوزه جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنها موجب معرفی این مجموعه به عنوان دستگاه برتر و تجلیل استاندار همدان از جمعیت هلال احمر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز