خبرگزاری کار ایران

در جریان اجرای طرح تکام؛

اولین رویداد استارت‌آپی حل مساله روستا در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۵۵۰

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: اولین رویداد استارت‌آپی حل مساله روستایی استان قزوین با هدف حل مسائل و مشکلات روستایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، لیلا غریب گفت: اولین رویداد استارتاپی حل مساله روستایی با همکاری خانه خلاق و نوآوری پارک علم و فناوری و با حضور 30 نفر از دهیاران منتخب استان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین افزود: مشکلات فعلی در سطح روستاها موجب مهاجرت از روستا به شهر شده است، در این رویداد تلاش شده با استفاده از نظرات تخصصی نخبگان روستایی و دهیار مسائل و مشکلات روستا احصا شود و راه حل برون رفت از مشکلات توسط همین افراد و نخبگان روستایی به دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

غریب بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی همواره در کنار مردم خواهند بود و برای حل مشکلات کمک می‌کنند؛ برای حل دیگر مشکلات روستا نیز باید ایجاد گفت‌وگوی صمیمانه در مورد مسائل روستا بین دهیاران، مردم روستا و دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد تا همگی فهم مشترکی از موضوع پیدا کنند.

وی تاکید کرد: در این رویداد که با هدف ترویج فرهنگ نوآوری در میان دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، 8 تیم در 3 حوزه اصلی محیط زیست روستا، مدیریت روستا و عوامل مهاجرت از روستا به حل مساله و رقابت پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز