خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندهی انتظامی استان:

پلیس قزوین ناجی زن جوان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۳۳

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از حضور به موقع ماموران پلیس و نجات جان خانمی که در بالای پل قدس قصد خودکشی داشت، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل قلی پور گفت: به دنبال اعلام گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حضور مشکوک خانمی جوان در بالای پل قدس و احتمال پایین انداختن خود به قصد خودکشی، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 11 مدرس شهرستان قزوین به سرعت در محل حاضر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل با تدابیر لازم و اقدامات روان‌شناسی، این خانم جوان را دعوت به آرامش کرده و با او وارد گفت‌و‌گو شده و او را سوار خودروی پلیس کردند.

وی یادآور شد: این خانم جوان، مشکلات خانوادگی و افسردگی ناشی از روابط عاطفی را انگیزه خود برای تصمیم به خودکشی عنوان کرد.

قلی پور در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی و اختلافات خانوادگی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

اگر خود و یا اطرافیان شما با افکار خودکشی و اتمام به زندگی مواجه هستید، بلافاصله به صورت شبانه روزی با صدای مشاور 1480 و یا سامانه 123 تماس بگیرید و یا در اسرع وقت با یک مشاور صحبت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز