خبرگزاری کار ایران

از پوستر نهمین نمایشگاه وجشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان غربی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۹۸

با حضور جمعی از مسئولین استانی از سایت، پوستر و لوگو نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری "ائلفن"آذربایجان غربی رونمایی شد.

به گزارش‌ایلنا, محمد جلال زاده معاون علمی پژوهشی سپاه آذربایجان غربی، در مراسم رونمایی از سایت، لوگو و پوستر نهمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری آذربایجان غربی " ائلفن" گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه و جشنواره ایجاد ارتباط بین نخبگان و جامعه و توانمند سازی نخبگان جامعه است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری،  برداشتن گامی در جهت رسیدن به هدف اصلی خود که همان مرجعیت علمی در کشور و به تبع آن در منطقه است.

جلال زاده اظهار کرد: عنوان ائلفن ترکیبی از یک واژه ترکی و فارسی است و هدف از نامگذاری به این اسم بومی و ایرانیزه کردن عنوان نمایشگاه است.

معاون علمی پژوهشی سپاه آذربایجان غربی اظهار کرد: نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری آذربایجان غربی یکم لغایت سوم بهمن ماه سال جاری در تالار وحدت ارومیه با حضور پژوهشگران و نخبگان علمی استان برگزار خواهد شد.

در ادامه مراسم سرهنگ نجمی ، جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: بنابه فرموده رهبر انقلاب در علم باید در کنار داشتن قدرت علنی به یک جرات علمی نیز دست یابیم چرا که این دو اتفاق همدیگر را پوشش می دهند و موجب توسعه می شوند.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب هرچند کشور دارای ظرفیت علمی بود اما بدلیل نداشتن جرات علمی می توانستیم به پیشرفت دست یابیم و در تولید جزئی ترین موارد نیز عاجز بودیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی موجب شد به قدرت علمی بومی دست یابیم و به جرات و باور علمی که همان جمله ما می توانیم است برسیم.

سرهنگ نجمی افزود: امید است با برگزاری نمایشگاه های مختلف پژوهشی و علمی و فناوری ارتباط با نخبگان افزایش یابد و آذربایجان غربی به قطب علمی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز