خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در دیدار با مدیرعامل شرکت نیرو موتور:

خط تولید موتورهای برقی در فارس ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۳۶۶

استاندار فارس گفت: باید به سمت تولید موتورهای برقی و گازی و کم سرعت، مناسب با محیط زیست و زیرساخت‌های شهری حرکت کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در دیدار با  جلیل مجاهد، تولید کننده، اشتغال آفرین و خیر استان فارسی، از اقدامات انجام شده توسط وی  در زمینه تامین معیشت، تامین جهیزیه و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: همواره اظهار کرده‌ام افتخار فارس در این است که خیرین آن در جنبه‌های مختلف سرآمد و برتر هستند.

وی به اقدام ارزشمند احداث ۱۱۰ واحد مسکونی در شهر داراب طی دو فاز و اهدای آن به کمیته امداد  توسط مهندس مجاهد اشاره و تصریح کرد: این کار در سایر نقاط استان نیز به یک الگو تبدیل می‌شود؛ چرا که یک اقدام هوشمند پایه گذاری شده است که تا زمانیکه مددجو نیازمند اسکان در منزل است از آن استفاده می‌کند و پس از آن واحد به فرد نیازمند دیگری واگذار می‌شود. در این زمینه و برای تحقق آن هر مانعی که در دستگاه‌های دولتی باشد را مرتفع می‌کنیم.

استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود به مدیرعامل شرکت نیرو موتور پیشنهاد داد تا در استان فارس خط تولید موتورهای برقی را تاسیس نماید.

ایمانیه تصریح کرد: باید به سمت تولید موتورهای برقی و گازی و کم سرعت، مناسب با محیط زیست و زیرساخت‌های شهری حرکت کنیم؛ اگر گروه‌های هدفی را که از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند مشخص کنید و الزامات ایمنی مورد نیاز آن را نیز فراهم آورید، علاوه بر اینکه ایمنی راکبین را تامین کرده‌اید، آن را به یک الگوی مناسب در کشور تبدیل خواهید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز