خبرگزاری کار ایران

پلمپ ۲۱۷ مشاور املاک متخلف در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۶۴

عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان‌غربی، گفت: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۲۱۷ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان آذربایجان غربی شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب شده است.

به گزارش ایلنا، قاسم طالب‌زاده با بیان اینکه، در حال حاضر هفت هزار و ۱۸۰  مشاور املاک مجاز در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد و در حال فعالیت هستند گفت: نظارت و بازرسی ادواری از فعالیت این واحدهای صنفی در حال انجام است.

طالب زاده افزود: تاکنون چهار هزار و ۱۲۰ مورد از بنگاه‌های مشاور املاک در آذربایجان‌غربی مورد بازدید قرار گرفتند.

وی ادامه داد :در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۲۱۷ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان آذربایجان غربی شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب شده است.

طالب زاده تصریح کرد: همچنین تاکنون برای ۲ مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده و بررسی‌ها برای شناسایی سایر متخلفان در حال انجام است.

وی ادامه داد: ۱۴ اخلالگر بازار مسکن در بازرسی از عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک در سطح استان شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند.

عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان‌غربی، گفت: بنگاه‌های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، ۵۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز