خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۴۵

در اختتامیه دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در اختتامیه دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، منتخبین قسمت‌های مختلف معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

در بخش رادیویی، در قسمت پادکست، راضیه رحمانی، در بخش رادیویی ساده، سولماز ملکی و الناز عزیزی، در قسمت مستند بلند عقیله پاک، در بخش مستند نازنین میرفندرسکی و در بخش نمایش زهرا اسماعیلی دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را کسب کردند.

در بخش مستند فاطمه سیدی دیپلم افتخار و پویا الهامی،دیپلم افتخار را کسب کردند.

در بخش تلویزیونی، مهدی افشار قهرمانی، در قسمت گزارش خبری کاظم دهقانی و در قسمت نماهنگ خشایار لهراسبی، دیپلم افتخار را کسب کردند.

در بخش تلویزیونی علیرضا سعیدی، در قسمت گزارش خبری، فاطمه سلطانی، در  قسمت نماهنگ سپهر سیفی دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را کسب کردند.

در قسمت فیلم ویدئویی، سجاد امیریزدانی و در قسمت پویانمایی علی احمدی دیپلم افتخار را کسب کردند.

در قسمت پویانمایی فاطمه جعفری و در قسمت سریال و نمایش خانگی حسن نجاریان تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را کسب کردند.

جایزه ویژه هیأت داوران و دیپلم افتخار به سریال جیران  با تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه تعلق گرفت.

در قسمت مستند حسین ربانی غریبی، علی دلکاری، طاها ساعدی دیپلم افتخار را کسب کردند، مجتبی یعقوبی هم تندیس جشنواره دیپلم افتخار را کسب کرد.

حسام فرهنمد و حسین ریگی در قسمت فیلم‌نامه، دیپلم افتخار را کسب کردند.

محمد احمدی در بخش فیلم، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را کسب کرد.

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی از هشتم تا دهم آذر ماه به میزبانی قزوین برگزار شد.

سامان عبدی نژاد و ایمان یاری در بخش سینمایی و پویانمایی از سمت هیأت داوران تقدیر شدند.

زینب السادات بدری در بخش پویانمایی، سید سینا ولدبیگی دیپلم افتخار را کسب کردند، محمدرضا مرادی در در بخش فیلم تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را کسب کرد.

در بخش‌های مختلف فیلم‌نامه اشکان چاووشی به‌عنوان اثر برتر شناخته شد؛ ناصر افشاری و مهدی ابوهاشمی دیپلم افتخار ا کسب کردند.

جایزه بهترین فیلم‌نامه بلند سینمایی به محست دانشور تعلق گرفت.

در بخش فیلم‌نامه مریم جمالی و طاهره شعبانیان و مصطفی داوطلب و امین نالی، احمد صراف دیپلم افتخار  را کسب کردند، مهدی باقری هم دیپلم افتخار و تندیس جشنواره کسب کرد.

در بخش نمایش‌نامه نویسی رحیم رشیدی تبار دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را کسب کرد، مریم یاسین زاده دیپلم افتخار را کسب کرد، طاهره حسینی هم لوح تقدیر را کسب کرد.

در بخش تئاتر، سید جلال‌الدین دری، حسین پارسایی، دیپلم افتخار را کسب کردند، اگبر رشوانیان هم دیپلم افتخار و تندیس جشنواره  را کسب کرد.

در بخش واقعه‌خوانی لوح تقدیر جشنواره و رتبه سوم به طور مشترک به مهدی دریایی و مهرداد کاووسی اهدا شد، رتبه دوم هم به طور مشترک به آتنا بیات و پریسا سیمین مهر رسید، هیبت مراد دامنی هم رتبه اول همراه با تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را کسب کرد.

در بخش تئاتر عمارت محمدحسین ابراهیمی و محمود موذنی لوح تقدیر را کسب کردند، مهدی روزبهانی هم رتبه سوم و لوح تقدیر را کسب کرد.

کارن کیایی رتبه دوم و مصطفی کولی‌وندی رتبه نخست همراه با لوح تقدیر و تندیس جشنواره را کسب کردند.

در پایان این مراسم تمبر جشنواره که کاروانسرای سعدالسطلنه بر آن نقش بسته شده بود، رونمایی شد.

همچنین سند راهبردی باغستان سنتی قزوین هم رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز