خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان فارس مطرح کرد؛

فعالیت‌های ورزشی باید در جامعه فراگیر شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۹۲

لزوم مطالبه‌گری از سوی فعالان رسانه

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس در دیداری صمیمانه با مدیرکل ورزش و جوانان فارس و رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز به بیان دیدگاه ها و نقدهای خود حوزه ورزش پرداختند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این مراسم شیراز را به عنوان ویترین ورزش فارس دانست و گفت: فارس دارای ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی اعم از حوزه‌های بانوان و آقایان است.

عبدالرحیم خداجو افزود: تغییر در روش واگذاری اماکن ورزشی و نگاه تک بعدی به عنوان یک مسیر کسب درآمد به آن یک الزام برای فراگیر کردن فعالیت‌های ورزشی در سطوح مختلف جامعه است.

ورزش گران اداره می شود

وی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نه چندان دور، ورزش به یک کالای لاکچری تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: یکی از مشکلات ورزش گران شدن آن است؛ هزینه استفاده از اماکن ورزشی به واسطه افزایش قابل توجه اجاره بهای این اماکن، بسیار افزایش یافته است.

خداجو با بیان اینکه مهمترین مسائل را لزوم تقویت و توسعه ورزش تربیتی خاطرنشان کرد: که توجه به اخلاق مداری، تسری منش پهلوانی و ... نیز جامعه ورزشی اعم از مدیر، مسئول، مربی، ورزشکار، سرمایه‌گذار و اهالی رسانه، اهمیت ویژه دارد؛ اگر اخلاقیات را ملاک قرار دهیم، بسیاری از معضلات بروز نخواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس، همچنین یکی از راهکارهای اثرگذار را به کارگرفتن ظرفیت دیگر سازمان‌ها و نهادها برای تقویت زیرساخت‌ها و اثرگذاری اقدامات شایسته در عرصه ورزش و جوانان برشمرد.

وی در بخشی از سخنان خود وعده داد که نشست‌های منظمی را به شکل ماهیانه با اهالی ورزشی رسانه‌ها برگزار کرده و از ظرفیت موجود، در مسیر رشد ورزش و دستیابی به اهداف متعالی این حوزه، بهره مطلوبی ببرد.

 فعالان رسانه مطالبه گری کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز با اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی، نیز در این نشست گفت: قلم نویسنده و خبرنگار ورزشی، اثرگذارترین ابزار و سلاح محسوب می‌شود و لزوم مطالبه‌گری از سوی فعالان رسانه باید جدی گرفته شود.

سید کمال پاکفطرت افزود: با استفاده از فضای مناسبی که اکنون وجود دارد؛ می‌توان به طرح دیدگاه‌های سازنده پرداخت و نقدها و نظرات خود را مطرح کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز خاطرنشان کرد که اثرگذاری رسانه‌ها و اهالی رسانه، در تقویت حوزه ورزش، امری اثبات شده است لذا اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی باید در این عرصه، بیش از هر زمانی همراه شوند.

در پایان این‌جلسه که از منصور سپهری پیکسوت ورزشی‌نویس استان و نویسنده کتاب تاریخ ورزش فارس قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز