خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار قزوین؛

2 طرح بهداشتی و راه در شهرستان بوئین‌ زهرا افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۰۹

مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهرستانک و روکش آسفالت روستایی شاهین‌تپه-ارداق از توابع بخش دشتابی شهرستان بوئین زهرا توسط استاندار قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در حاشیه افتتاح مرکز بهداشتی روستای شهرستانک، گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط مسوولان استان و شهرستان، دولت خوشبختانه خدمات خوبی را در منطقه دشتابی ارایه داده و و ادامه نیز خواهد داشت.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تاکید دولت سیزدهم و دستور رییس جمهور تکمیل پروژه های نیمه تمام در تمامی استان های کشور است و برای انجام این موضوع علی رغم همه محدودیت های اقتصادی، تامین اعتبارهای لازم خواهد شد، موضوعی که برای بخش دشتابی اتفاق افتاده و مشابه این اقدامات هم ادامه خواهد داشت.

مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهرستانک که ۶ هزار جمعیت منطقه را تحت پوشش خود قرار می دهد در مساحتی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع و با همت خیران و منابع دولتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار قزوین در ادامه بازدید خود از بخش دشتابی، پروژه بهسازی روکش آسفالت جاده ارداق را نیز مورد بهره برداری قرار داد.

طرح بهسازی روکش آسفالت جاده چینی مرجان-شاهین تپه-ارداق به طول ۱۸ کیلومتر و با ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار قزوین و نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین زهرا و با مرکزیت شهر ارداق در ۳۰ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز