خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان در ۱۵۰ نقطه استان فارس صورت گرفت؛

تجمع مردم شیراز در حمایت از فلسطین و غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۰۹

مردم شیراز همزمان با ۱۵۰ نقطه استان فارس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، مردان، زنان، دانش آموزان و کودکان شیرازی همگام با سایر مردم ایران زمین، در شهرها، روستا‌ها و همزمان با راهپیمایی و تجمع جهانی حمایت از کودکان مظلوم فلسطین در سراسر دنیا، در حرم شاه چراغ (ع) حضور یافته و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم‌ کردند.

مدیر عامل بنیاد مهدی موعود (عج) به بیان نکاتی درباره تاریخچه تشکیل صهیونیست که یک رژیم ضد دینی و فاسد برای تحقق اهداف جهان‌خواران است، پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، با تأکید بر اینکه هدف اصلی جنایت‌کاران صهیونیستی، نسل‌کشی مسلمانان است، این کار را ادامه پروژه اسلام‌هراسی در دنیا عنوان کرد و افزود: امروز مشاهده می‌کنیم که تمام آزادگان عالم در مقابل این وحشی‌گری صهیونیست‌ها به پا خاسته‌اند و هر روز حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی تجمعات محکومیت‌آمیز علیه جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنان برگزار می‌شود.

حدائق تأکید کرد: همان‌طور که خداوند در قرآن کریم فرموده است، قطعاً حق پیروز خواهد شد و جنایاتکاران کودک‌کش اسرائیل نابود خواهد شد چنانچه رهبر معظم انقلاب هم نوید چنین اتفاقی را داده‌اند.

استاندار فارس نیز در حاشیه این مراسم حضور پررنگ نوجوانان و جوانان شیراز را در این مراسم ستود و آنان را رویش‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: قطعاً با وجود چنین نسلی مبارزه با ظالمان تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

محمدهادی ایمانیه ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه گفت: جنایات صهیونیست‌ها به خصوص در کشتار هزاران کودک و زن بی گناه و بمباران بیمارستان‌ها در طول تاریخ بشری بی‌سابقه است و قطعاً آنان پاسخ این جنایات خود را خواهند دید چرا که طبق وعده خداوند، ظلم پایدار نیست.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها به بهانه اینکه در زیر بیمارستان‌ها تونل‌های گروه حماس و فلسطینی‌ها وجود دارد دست به جنایت می‌زنند، درحالی‌که تمام جوامع بین‌الملل نیز شهادت دادند که تونلی در زیر بیمارستان‌ها نیست و با اینکه این بهانه را از او گرفتند باز هم به جنایات خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز در حاشیه این مراسم گفت: تجمع حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها امروز در ۱۵۰ نقطه استان فارس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان تأکید کرد: کشتار هزار کودک و زن بی‌پناه در نوار غزه توسط جنایتکاران صهیونیستی در قاموس هیچ دین و مکتبی وجود ندارد و قطعاً همین جنایات موجب نابودی صهیونیست‌ها و سردمداران آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز