خبرگزاری کار ایران

اسکان خانواده بی‌مکان با پیگیری دادستان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۹۵۱

خانواده سه نفره‌ای که به لحاظ گرفتاری‌های مالی از استان دیگری به اردبیل مراجعه و در تریلر موتورسیکلت و با استقرار در یکی از مبادی ورودی شهر و کنار جاده زندگی می‌کردند، با پیگیری دادستان اردبیل اسکان یافتند.

به گزارش ایلنا، متعاقب وصول گزارشی از استقرار موتور سه چرخی در یکی از مبادی ورودی شهر و زندگی خانواده سه نفره‌ای در تریلر کوچک موتور، با دستور دادستان موضوع از طریق معاونت پیشگیری دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل پیگیری شد.

با اعزام کارشناسان اورژانس اجتماعی مشخص شد؛ خانواده سه نفره‌ای به لحاظ گرفتاری‌های مالی از استان دیگری همجوار با اردبیل مراجعه و در تریلر موتورسیکلت و با استقرار در یکی از مبادی ورودی شهر و کنار جاده زندگی می‌کنند.

به لحاظ دستورات قضایی صادر شده و پیگیری جدی صورت گرفته، از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) مبلغی به عنوان رهن پرداخت و نامبردگان طی سه روز، در ساختمانی استیجاری اسکان یافتند.

به محض اسکان، توسط یکی از اهالی خیر اردبیلی مقداری لوازم اولیه و ضروری مورد نیاز زندگی تامین و منزل مذکر تجهیز شد.

با دستور دادستانی، پس از اسکان نیز کارشناسان تیم خدمات سیار دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی در منزل نامبردگان جهت بررسی وضعیت و پیگیری های لازم حاضر شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز