خبرگزاری کار ایران

امنیت پایدار و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی و فراجا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۷۶

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت پایدار و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی و فراجا است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در جلسه کمیته هماهنگی‌ قضایی _ انتظامی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش،  با بیان  اینکه وضعیت مطلوبی از حیث همکاری و هماهنگی  مابین مجموعه قضایی و انتظامی وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه این جلسه تحت قرارگاه اجرای فرامین رهبری برگزار می شود، لذا همین امر اهمیت این  موضوع و  لزوم توجه به همکاری ها و هماهنگی مابین مجموعه قضایی و انتظامی را دو چندان کرده است و باید مصوبات  و تصمیمات این جلسه  در راستای تحقق اهداف و سیاست های آن بایستی به صورت کاربردی در  قالب ارایه خدمات به مردم و تأمین امنیت پایدار و آسایش شهروندان نمود پیدا کند.

وی قانونمداری و استفاده حداکثری از ظرفیت های فن آوری های نوین را از عوامل مهم در ارتقای شاخص های عملکردی و ارایه خدمات بهتر به مردم توصیف کرده، در بحث الکترونیکی کردن تبادل پرونده ها، بر ایجاد بسترهای لازم و  تسریع در رفع نواقصات موجود از طریق بازدیدها و نظارت های مستمر مشترک تأکید کرد.

توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، تکریم ارباب رجوع، برخورد  قاطع با اخلالگران نظم و آرامش و توسعه ترویج صلح و سازش در دعاوی از دیگر تأکیدات مقام عالی قضایی استان بود.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان نیز ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونی فراجا گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در بحث برخورد با اراذل و اوباش و تامین امنیت و آرامش شهروندان صورت گرفته است.

وی افزود: کسب رتبه اول کشوری نیروی انتظامی استان در بحث ساماندهی خودروهای رسوبی در پارکینگ ها از جمله موفقیت های فراجای استان است که در سایه ارایه رویکردهای عملی و حمایت های لازم از سوی دستگاه قضایی استان اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز