خبرگزاری کار ایران

مناسب سازی 13 کیلومتر از معابر شهرکرد انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۰۷۹

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: از سال گذشته تاکنون 13 کیلومتر از معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر مناسب‌سازی شده است.

به گزارش ایلنا، مجید احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفیوژ چهارراه‌ها در چهارراه طالقانی ـ چهارراه قدس، رفیوژه ورودی اشکفتک ـ چهارراه ولی عصر به کاشانی و رفیوژ چهارراه میدان آیت‌الله دهکردی انجام شده است.

وی افزود: پیاده‌روسازی جاده سلامت، خیابان 12 محرم جنوبی، خیابان جدید کاشانی، طالقانی شمالی روبروی مجتمع ادارات ـ طالقانی شمالی درب ورودی مدرسه علوم معارف، پیاده‌رو سازی چهارراه مولوی تا کتابخانه مولوی، چهارراه استانداری ـ خیابان اقبال لاهوری انجام شده است.

احمدی بیان کرد: خیابان شریعتی تا میدان بسیج و میدان بسیج تا چهارراه مولوی، خیابان حافظ حدفاصل میدان انقلاب تا چهارراه سعدی، خیابان سعدی شرقی حدفاصل کلانتری 11 تا حافظ، خیابان فردوسی شمالی روبروی دانشگاه و 12 محرم جنوبی پایین‌تر از میدان 12 محرم نیز مناسب سازی شده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد از اصلاح پل و جداول خبر داد و خاطرنشان کرد:  اصلاح پل و جدول حافظ شمالی روبروی آتش نشانی قدیم، ثبت احوال، کنار استانداری، خیابان شریعتی روبروی بنیاد شهید و ستاد اقامه نماز، میدان دانش، میدان جهاد و کناره‌گیر مهدی آباد انجام شده است.

وی با اشاره به اعتبار پیش‌بینی شده پیاده روسازی در سال 1402 گفت: 7 میلیارد و 400 میلیون تومان برای خیابان کاشانی و 7 میلیارد تومان اعتبار برای پیاده‌روسازی مناطق یک و دو پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز