خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان:

مشاوره و هدایت شغلی اصلی ترین رسالت کاریابی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۰۶۱

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مهمترین رسالت مراکز کاریابی‌ها مشاوره و هدایت شغلی با استفاده از هماهنگی و تعامل با واحدهای اقتصادی است.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز دوشنبه - پانزده آبان ماه  -در جمع هیئت مدیره انجمن صنفی کاریابی های غیر دولتی استان لرستان به اهمیت بهره مندی از روش های نوین در مراکز کاریابی ها و مهارت افزایی کارکنان این مراکز اشاره کرد و تصریح کرد: کاریابی‌ها بازوان اجرایی برای دولت، فعالان عرصه اقتصادی هستند و باید با پیگیری‌های مستمر بر اساس دانش روز و به ویژه تعامل و هماهنگی لازم با واحدهای اقتصادی مختلف در معرفی کارجویان تلاش کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با تأکید بر اینکه مراکز کاریابی معرفی کارجویان فاقد مهارت به فنی و حرفه‌ای استان را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و ظرفیت بسیار خوبی که در مراکز آموزشی این اداره‌کل در سطح استان جهت مهارت افزایی جویندگان کار فاقد مهارت وجود دارد اقدام به راهنمایی و معرفی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و جویندگان کار با توجه به نیاز خود و بازار کار کردیم.

وی همچنین بر لزوم پیگیری مقدمات بکارگیری و جذب کارجویان فاقد مهارت از طریق شرکتهای خصوصی با استفاده از ظرفیت مراکز کاریابی تاکید کرد.

ناصری نیا در ادامه افزود: بایستی با هم فکری و هم اندیشی دنبال الزمات قانونی و مصوبه‌ای از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت واحدهای نیازمند نیروی کار از طریق کاریابی های استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز