خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان ۷۳ هکتاری کرامت مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۹۹

شهردار مشهد از آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان ۷۳ هکتاری "کرامت" از فردا یکشنبه خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا قلندرشریف، در این خصوص گفت: یکی از سیاست‌های شورای اسلامی و شهرداری مشهد در دوره ششم توجه ویژه به حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار است.

وی افزود: در همین راستا فردا یکشنبه ۱۴ آبان ماه در کنار بهره‌برداری از رینگ بوستان ۷۳ هکتاری برکت شاهد آغاز عملیات اجرایی این بوستان بزرگ که وسعت آن بیش از بوستان بزرگ ملت است خواهیم بود.

شهردار مشهد با بیان اینکه بوستان بزرگ کرامت به‌صورت هشت باغ طراحی‌شده است اظهار کرد: این هشت باغ شامل باغ شهر به مساحت ۲۰ هکتار، باغ ایرانی به مساحت ۶ هکتار، باغ کتاب به مساحت ۱۰ هکتار، باغ بانوان به مساحت ۶ هکتار، باغ بازی به مساحت ۳ هکتار، باغ سلامت به مساحت ۳ هکتار، باغ رویش به مساحت ۳ هکتار، باغ ورزش به مساحت ۸ هکتار و همچنین رینگ پیرامونی پروژه و تأسیسات به مساحت ۱۳ هکتار است.

قلندر ادامه داد: برای احداث این بوستان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸۴ میلیارد تومان اعتبار به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد تفویض شده است.

وی افزود: این در حالی است که با تلاش و پشتکار سازمان عمران در حال حاضر عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت رینگ دور و مسیر دوچرخه بوستان کرامت انجام‌ شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز