خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد؛

اتوبوس برای معلولین جسمی، حرکتی و نابینایان شهرستان رایگان شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۹۹

فرماندار بروجرد گفت : اتوبوس برای معلولین جسمی، حرکتی و نابینایان شهرستان رایگان شود.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی در جلسه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی اظهار داشت: در راستای مناسب‌سازی معابر باید جلسه‌ای با حضور معلولین برگزار و نظر آنها را درباره ساماندهی و چگونگی اجرای طرح های مرتبط با معلولین در نظر گرفت.

وی افزود: ۷ هزار و ۵۰۰ معلول با معلولیت های مختلف در شهرستان وجود دارد که باید از نظر جنسیت و سن اولویت‌بندی شوند.

فرماندار بروجرد گفت: دستگاه ها و نهادهایی که برای مناسب‌سازی اقدام نکرده‌اند مهلت یک ماهه به آنها داده شود که اقدامات لازم را انجام دهند، در غیر اینصورت برابر با قانون با آنها برخورد خواهد شد.

مرادی بیان کرد: با توجه به اینکه اخطارهای زیادی به بانک‌ها جهت مناسب‌سازی داده شده اما تاکنون اقدامی نکرده‌اند، ضرورت دارد شهرداری به صورت جدی این مهم را در دستور کار قرار دهد.

وی اظهار داشت: با توجه به لزوم اجرای مصوبات جلسه، بنیاد مسکن نیز می بایست در روستاها مناسب‌سازی را انجام دهد، اداره راه و شهرسازی نیز باید از هم اکنون اقدامات لازم را جهت مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی نهضت ملی در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز