خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خبر داد؛

ارسال 2200 عکس به دبیرخانه همایش پیشرفت و هویت استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۶۲۴

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه 2200 عکس هویتی از این استان به دبیرخانه همایش پیشرفت و هویت استان ارسال شد، گفت: عکس‌های بدست آمده از مفاخر، ابنیه، محله‌ها و بازارهای تاریخی استان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدامین باقری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی با اشاره به مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه این همایش، افزود: همچنین تاکنون 140 مقاله به دبیرخانه همایش پیشرفت و هویت ارسال شده است.

وی به تعداد مقاله‌های ارائه شده در سمینارهای مختلف و همچنین مقاله‌هایی که در این همایش ارائه خواهد شد اشاره کرده و ادامه داد: از بین مقاله‌های رسیده 7 مقاله در بازه زمانی سال جاری در سمینارهای مختلف ارائه و 3 مقاله برتر نیز در همایش پیشرفت و هویت ارائه می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی با یادآوری روز برگزاری همایش در استان، اظهار داشت: همایش پیشرفت و هویت استان مرکزی 16 آبان ماه سال جاری با حضور بزرگان و چهره‌های شاخص‌ در شهرستان اراک برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: استان مرکزی دارای قدمت و تاریخ پرافتخاری است که یک چهارم فرهیختگان کشور در آن پرورش یافته است. این استان به عنوان یک نماد جهانی مورد توجه قرار گرفته، اما تاکنون هویت مشخصی به صورت کلی برای استان تعریف نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز