خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان خبرداد:

بررسی و رفع مشکل ۲۶ بنگاه اقتصادی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۹۷

عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ترک فعل است

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: مشکلات تعداد ۲۶ بنگاه اقتصادی و واحدهای تولیدی با حضور اعضاء کارگروه و روسای بانک‌های عامل بررسی و رفع موانع شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در پانصد و چهل و هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان، افزود: فعالیت در زمینه تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، ساندویچ پانل،  ادوات کشاورزی، تولید و بسته بندی قند، ترشیجات و شوریجات، گندله آهن، ازجمله تولیدات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی بودکه مشکلات و موارد در خصوص تقسیط بدهی، پیگیری موضوع اعلام هزینه اطفاء حریق، امکان تامین شکر با قیمت پایین تر، تخصیص ارز و بررسی برخی مصوبات گذشته و … در جلسه مذکور مورد بحث کارشناسی قرارگرفت و در ادامه مصوبات کارگشا جهت حل مشکلات و موانع تصویب شد.

 ایزدی  با تاکید براینکه عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، ترک فعل است اظهار داشت: اگر مدیر ستگاه اجرایی مصوبات این کارگروه را ظرف دو هفته از زمان ابلاغ اجرا نکند، مرتکب ترک فعل شده است. 

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: برگزاری منظم و مستمر جلسات رفع موانع و مشکلات بنگاه های اقتصادی در راستای ضرورت تقویت فعالیت و افزایش میزان تولید، تامین نیازمندی‌های زیرساختی کارخانجات و صنایع همچنین تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی استان است.

ایزدی اضافه کرد: احیا و راه‌اندازی واحدهای راکد، ایجاد واحدهای جدید با توجه به ظرفیت و توانایی‌های استان پهناور فارس ، افزایش بهره‌وری ، تسهیل گری و جذب سرمایه‌گذار ، حمایت و کمک به توسعه صادرات از ضرورت‌های تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» ست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز