خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

با شروع بارندگی‌ها همه سازمان‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۰۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شروع بارندگی‌ها همه سازمان‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند و اگرچه همه تمهیدات از سوی مدیریت بحران در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده اما لازم است شهروندان با همکاری و رعایت نکات ، ما را در کاهش خطرات یاری کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "علیرضا نیکروز" با بیان اینکه در سال گذشته حداقل ۱۰ نفر بدلیل بی دقتی و مراقبت نکردن در رودخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد غرق شده یا از ساختمان‌ها سقوط کرده‌اند، یادآور شد: تمامی دستگاه‌های خدماتی و اعضای ستاد مدیریت بحران باید زمینه کاهش خطر حوادث و سوانح و همچنین آمادگی و پاسخ و پیشگیری از بحران را با برنامه ریزی به هنگام داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه خودمراقبتی و رعایت نکات ایمنی توسط شهرندان نقش اساسی در پیشگیری، کاهش آسیب‌ها و خطرات دارد، خاطرنشان کرد: کوهنوردان هم به این هشدارها توجه کنند چرا که در سال گذشته حدود هشت تیم ۱۵ نفره کوهنوردان بدلیل بی توجهی در ارتفاعات گرفتار شدند و با مشقت‌های فراوان برای تیم های امدادی، جان آنها نجات یافت.

نیکروز گفت: با شروع بارندگی‌ها همه سازمان ها باید آمادگی لازم را داشته باشند و اگرچه همه تمهیدات از سوی مدیریت بحران در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده اما لازم است شهروندان با همکاری و رعایت نکات، ما را در کاهش خطرات یاری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز