خبرگزاری کار ایران

اجتماع شیرازی‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛

حمله به بیمارستان غزه جنایت جنگی و نقض فاحش حقوق بشر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۱۶

شیرازی‌ها عصر امروز با اجتماع در میدان شهدای این شهر بار دیگری برادری خود را با ملت ستم دیده فلسطین و کرانه غزه اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی که پرچم‌های کشورمان و فلسطین را در دست داشتند، خواستار توقف جنایات دولت جعلی اسرائیل علیه کودکان، زنان و مردم بی دفاع شدند.

شیرازی‌های آزاده در بیانیه پایانی خود ضمن محکومیت جنایان انسانی و جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، از جامعه بین‌الملل خواستند تا سران این رژیم و حامیان آن را محاکمه کنند.

حمله به بیمارستان غزه جنایت جنگی و نقض فاحش حقوق بشر است

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: جنایات جنگی شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه با چراغ سبز شورای امنیت سازمان ملل و مخصوصاً با رأی آمریکای جنایتکار و انگلیس و فرانسه وآلمان در حمایت از رژیم اسرائیل و در جریان آتش بس اتفاق افتاد که نمونه و مصداق کامل جنایت جنگی و نقض حقوق بشر است.

سیدکاظم موسوی در محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که با حضور اعضای شورای قضایی استان فارس، قضات و کارکنان دادگستری این استان و جمعی از حقوقدانان بسیجی برگزار شد ضمن تسلیت و محکومیت حمله ددمنشانه اشغالگران صهیونیستی به بیمارستان غزه، بر لزوم حمایت های حقوقی و قضایی و همچنین جمع آوری و ارسال کمک ها و امکانات مادی در جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد و گفت: حمله وحشیانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی به زنان و کودکان و مردم مظلوم فلسطین مصداق بارز و آشکار جنایت جنگی است.

موسوی در ادامه با اشاره به جنایات جنگی شب گذشته اشغالگران رژیم صهیونیستی نسبت به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به این مکان که منجر به شهادت بیش از هزار کودک و زن بیگناه شد؛ بار دیگر این اقدام و جنایات جنگی و نسل کشی را محکوم و بیان کرد: جنایات جنگی شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی با چراغ سبز شورای امنیت سازمان ملل و مخصوصاً با رأی آمریکای جنایتکار و انگلیس و فرانسه وآلمان در حمایت ازرژیم اسرائیل و در جریان آتش بس اتفاق افتاد که نمونه و مصداق کامل جنایت جنگی و نقض حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه خون شهداء مظلوم فلسطین دامن جنایتکاران را خواهد گرفت تصریح کرد: وعده الهی محقق خواهد شد و مطمئناً با این بمباران ها، کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از اراده مسلمین در مقابله با رژیم جعلی اسرائیل نخواهد کاست. وی افزود: صهیونیست های جنایتکار تصور می کنند که با این حملات و کشتار زنان و کودکان اقداماتی از جنس "طوفان الاقصی" متوقف خواهد شد در حالی که این اقدامات وحشیانه، رژیم اشغالگر قدس را گام به گام به نادبودی نزدیک خواهد کرد و امر وعده الهی است و آنها نمی توانند مانع این وعده الهی شوند و بی تردید قدس، مسجدالاقصی و فلسطین آزاد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان بر همکاری همه حقوقدانان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و محکومیت جنایات جنگی و پاک سازی قومی و نژادی رژیم غاصب صهیونیستی از بُعد حقوقی این جنایات تأکید کرد و گفت: همه کشورها و به ویژه کشورهای مسلمان و همه آزادگان عالم با تلاش حداکثری خود باید اقداماتی قاطع و در خور توجه انجام دهند؛ تا جلوی این جنایات بشری و وحشی گری های رژیم صهیونیستی گرفته شود.

حمله به بیمارستان غزه جنایت جنگی و نقض فاحش حقوق بشر است

جنایت صهیونیست ها در غزه گواه درنده خویی این رژیم سفاک است

 استاندار فارس به دنبال جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه حمله به بیمارستان المعمدانی که منجر به کشته و مجروح شدن صدها کودک و بیمار بی دفاع شد پیامی صادر کرد.

در پیام محمد هادی ایمانیه آمده است: دیگر باره دست ظلم و جنایت، از آستین خونخوار و کودک کشِ اسرائیل درآمد و پرونده‌ی سیاهِ دیگری، به تاریخِ درنده خوییِ آن رژیم سفٌاک افزود.

این پیام می افزاید: جنایت جنگیِ حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتن صدها کودک و بیمار بی دفاع، گواه دیگری بر مظلومیتِ مردم غزّه و جنایاتِ صهیونیست‌ها گردید تا دل‌های احرارِ عالم، که نان و نوایشان را به خون انسان‌ها گره نزده‌اند، بیدارتر گردد، پرده‌های حقیقت برافتد و تشت رسواییِ 75سال جنایتِ اسرائیل و سکوتِ عامدانه‌ مجامع مدعی حقوق بشری و طرفداران صلح دروغین را به صدا درآورد، چرا که امروز، پرچم فلسطین، نمادِ حق طلبی و شاخصِ تمیزِ آزادگانِ جهان از هر قوم و ملّیتی است.

در ادامه پیام استاندار فارس آمده است: اینجانب ضمن عرضِ تسلیت به قلبِ داغدارِ حضرتِ بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام عظمای ولایت مدّظلّه‌العالی و عموم مسلمانان و آزادگانِ جهان و اعلامِ همدردیِ مردمِ شریفِ استانِ پهناورِ فارس، هماهنگی و آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی، درمانی، هلال احمر، تشکل های مردم نهاد و حقوق بشری استان و کمک‌های جمیع مردم آزاده فارس در ارسال امکانات پزشکی، بهداشتی، غذایی، درمانی و آمادگی تمام نهادهای نظامی و انتظامی استان را در اطاعت اوامر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا اعلام نموده و همگان را به چشم داشتن به کلام معظم له و سیاست‌های دولت شجاع و متعهد ایران اسلامی فرا می‌خوانم و خدای متعال وعده کرده که خود بهترین مدافع مومنان است.

دانشجویان ایرانی و خارجی جنایات اسرائیل را محکوم کردند

در پی بمباران بیمارستان غزه، تجمع محکومیت‌آمیز این جنایت رژیم صهیونیستی با حضور دانشجویان ایرانی و خارجی در شیراز برگزار شد.

 همزمان با نقاط مختلف کشورمان، تجمع‌های محکومیت‌آمیز جنایات رژیم صهیونیستی به خصوص بعد از بمباران بیمارستان غزه در نقاط مختلف استان فارس از صبح  امروز، ۲۶ مهرماه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز