خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان:

داوطلبین انتخابات مجلس اطلاعیه شماره ۸ و دستور العمل بند ۱ ماده ۳۱ را مطالعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۶۶

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: لازم است داوطلبین گواهی ۵ سال سابقه اجرایی را خطاب به (دبیرخانه ستاد انتخابات کشور) با امضاء بالاترین مقام دستگاه اجرایی مربوطه دریافت و آن را در سامانه بارگذاری کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، جواد شفیعی به همه داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توصیه کرد به دقت مفاد اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور و دستورالعمل بند ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات در خصوص نحوه چگونگی تایید ۵ سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضایی را مطالعه کنند.

شفیعی ثابت گفت: در هنگام ثبت نام قطعی که کاملاً الکترونیک انجام می‌شود، اطلاعات زیادی از داوطلبین در سامانه باید درج شود و برخی قسمت‌ها باید مدارک بارگذاری شود، لذا در بخش اعلام شماره حساب و گواهی ۵ سال سابقه اجرایی نیاز است همه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و قضایی و آموزشی کشور همکاری آنی با داوطلبین برای صدور گواهی‌های مربوطه داشته باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: لازم است داوطلبین گواهی ۵ سال سابقه اجرایی را خطاب به (دبیرخانه ستاد انتخابات کشور) با امضاء بالاترین مقام دستگاه اجرایی مربوطه دریافت و آن را در سامانه بارگذاری کنند و همچنین یک شماره حساب غیرتجاری مربوط به هزینه انتخاباتی خود را یا تعیین یا افتتاح کرده و گواهی اخذ شده از بانک را مبنی بر درخواست وزارت کشور و هیأت مرکزی نظارت را در سامانه بارگذاری کنند.

دبیر ستاد انتخابات گفت: بهتر است داوطلبین محترم از هم اکنون نسبت به تهیه این گواهی نامه‌ها اقدام و در همان روزهای اولیه؛ ثبت نام را از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ انجام داده و به روزهای آخر موکول کنند.

برابر اخبار واصله در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۰ شبکه باران روز ۲۶ مهر آموزش نحوه ثبت نام قطعی توسط دبیر ستاد انتخابات استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز