خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کمبود معلم در آذربایجان غربی از طریق ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و بازنشستگان جبران شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۲۵۰

مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی گفت: کمبود معلم در استان از طریق ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و بازنشستگان جبران شده است.

علی مطهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: بخش عمده‌ای از کمبود نیرو در استان با استفاده از ظرفیت‌های نیروهای خرید خدمت خدمات آموزشی، جذب نیروهای استخدامی جدید در دوره ابتدایی و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان جبران و همچنین  از توان بازنشستگان و استمرار خدمت فرهنگیانی که واجد شرایط بازنشستگی بودند هم در این زمینه بهره گرفته شده است.

مطهری ادامه داد: اگر باز هم مشکلی در زمینه کمبود معلم در مناطق استان وجود داشته باشد، از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان میتوانیم برای جبران استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش پرورش استان اضافه کرد:با توجه به اقدامات انجام شده برای کمبود نیروی انسانی، نگرانی در این زمینه در استان احساس نمی‌شود.

به گفته مطهری، بر اساس اعلام مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی، شهرستان‌ها و مناطق تابعه کلاس‌های درس برقرار بوده و فعالیت‌های آموزشی در مدارس استان انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش پرورش استان خاطر نشان کرد: آذربایجان غربی جز استان‌های موفق در برنامه ریزی و ساماندهی معلمان در دوره‌های تحصیلی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز