خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست؛

اولین واحد پستی شهرهای جدید کشور در سهند به افتتاح رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۰۹۳

با بهره برداری اولین دفتر پستی شهرهای جدید کشور در شهر جدید سهند با نام "سردار شهید سلیمانی"، کلنگ احداث دفتر جدید بر زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، محمود لیایی، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات در آیین بهره برداری اولین دفتر پستی شهرهای جدید کشور در شهر جدید سهند، با اشاره به این‌که تلاش می‌کنیم گستره‌ خدمات را به مردم نزدیک کنیم تا مردم با سهولت کارهای پستی خود را انجام دهند، افزود: امیدواریم با تلاش همکاران در این دفتر جدید شاهد رضایتمندی مردم باشیم. 

وی با اشاره به افزایش سکونت در شهر جدید سهند در آینده‌ای نزدیک، یادآور شد: به عنوان نهاد خدمت رسان وظیفه داریم زیرساخت‌های لازم در حوزه خدمات پستی را تامین کنیم و در این رابطه تلاش خواهیم کرد. 

جواد دباغ، مدیرکل پست استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: شهر جدید سهند ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و مراجعان پست شهرستان اسکو باید مسیر ۱۵ کیلومتری را در راستای توزیع مرسولات طی می‌کردند که افتتاح این دفتر تسهیل‌گر امور خواهد بود. 

وی با تاکید بر نیاز منطقه به خدمات صدور کدپستی، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد طی دو هفته آتی این خدمت را نیز در دفتر پستی شهر جدید سهند راه‌اندازی کنیم. 

تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این آیین با اشاره به این‌که دفاتر پست به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته و از این رو رسالت بزرگی در رضایتمندی مردم بر عهده دارند، افزود: شرکت پست با به کارگیری فناوری‌های نوین در مسیر تسهیل‌ خدمت‌رسانی گام برمی‌دارد. 

در این آیین از فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای تأمین و تحویل ساختمان جهت تأسیس و راه‌اندازی دفتر پستی شهید سردار شهید سلیمانی تقدیر به عمل آمد. 

در ادامه این مراسم، آیین کلنگ‌زنی احداث ساختمان دفتر پستی "سردار شهید سلیمانی" شهر جدید سهند در زمینی به مساحت حدود ۱۰۰۰ مترمربع زمین که توسط شرکت عمران شهر جدید سهند تامین شده، برگزار شد. 

فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در حاشیه این مراسم با بیان این‌که تمام تلاش خود را در راستای توسعه شهر جدید سهند به کار گرفته‌ایم، افزود: در رابطه با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و خدمات پستی هر مساعدتی نیاز باشد، انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز