خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد؛

کشف 250 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۴۳

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی استان در 72 ساعت گذشته 252 کیلو مواد مخدر حشیش و هروئین کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در ادامه طرح‌های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و به منظور پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت 72 ساعت در استان اجرا شد. 

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف 3 دستگاه خودرو 245 کیلو حشیش ، سه کیلو شیشه و قریب به چهار کیلو هروئین جمعا 252 کیلو مواد افیونی کشف و ضبط کردند. 

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، چهار قاچاقچی مواد مخدر و نه خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند. 

علی اکبر جاویدان با اشاره به جمع آوری تعداد 167 معتاد متجاهر و بلامکان در این طرح، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند ، لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز