خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در گرگان:

یکی از کمبودهای مهم گلستان، کم‌آبی به‌ خصوص در بخش خانگی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۶۴

معاون رئیس جمهور گفت: یکی از کمبودهای مهم گلستان، کم‌آبی به‌خصوص در بخش خانگی و آشامیدنی است که تامین منابع آبی پایدار این استان در صدر توجهات دولت قرار دارد. بهره‌برداری از سد نرماب و اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن از جمله تدابیر دولت برای حل این مشکل است.

به گزارش ایلنای گلستان، داود منظور در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان، گفت: ضروری است عقب‌ماندگی گلستان در همه بخش‌ها از جمله آب و فاضلاب جبران شود و طرح‌های نیمه تمامی مانند تصفیه خانه فاضلاب شهری هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی افزود: تاکنون افزون بر ۱۰ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده که با تامین منابع مورد نیاز مطالبات آنان تا پایان مهرماه به طور کامل و قطعی تسویه می‌شود.

وی بیان کرد: می‌توانستیم گندم خارجی را با قیمت کمتر وارد کنیم اما با هدف ترغیب کشاورزان و تشویق به کشت این محصول، قیمت خرید تضمینی را بیشتر کردیم و امید است نتیجه این حمایت‌ها در دراز مدت علاوه بر رضایت بهره‌برداران، تامین کامل نیاز داخل باشد.

وی گفت: وظیفه داریم همه توان و امکانات خود را برای خدمت به‌کار بگیریم و بپذیریم که امکانات فعلی در حد نیازهای رو به‌ افزایش کشور نیست.

منظور تصریح کرد: یکی از کمبودهای مهم گلستان، کم‌آبی به‌خصوص در بخش خانگی و آشامیدنی است که تامین منابع آبی پایدار این استان در صدر توجهات دولت قرار دارد. بهره‌برداری از سد نرماب و اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن از جمله تدابیر دولت برای حل این مشکل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز