خبرگزاری کار ایران

خدمات رسانی به 3200 مشترک گاز در بخش عمارلو به سختی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۰۴

اداره گاز بخش عمارلو به عنوان یکی از بخش‌های کوهستانی و صعب العبور استان گیلان، بویژه در فصول سرد سال حتی از داشتن خودرو برای خدمات رسانی به مشترکان خود محروم است.

به گزارش ایلنا، از زمان گازرسانی به روستاهای بخش عمارلو که در حال حاضر دارای 3200 مشترک است، پرسنل اداره  گاز این بخش و اداره مربوطه حتی از داشتن یک خودرو برای خدمات رسانی به مشترکان محروم هستند و برای پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای مشترکین، پرسنل مجبور به استفاده از خودروهای شخصی هستند.

بر اساس این گزارش قرار است به زودی 9 روستای دیگر که تاکنون به شبکه گاز متصل نبوده‌اند نیز به این شبکه وصل شوند که به این ترتیب تعداد مشترکان بخش عمارلو از رقم فعلی یعنی 3200 مشترک فراتر خواهد رفت، اما هیچ امکاناتی از جمله یک خودرو برای پیشتیبانی و خدمات رسانی به مشترکان در این بخش وجود ندارد. این در حالی است که از ابتدای شروع خدمات رسانی به مشترکان بخش عمارلو مردم و مسوولان ذیربط با پیگیری‌های بسیار، خواستار اختصاص امکانات اولیه برای اداره گاز این بخش بوده‌اند که اختصاص حداقل یک دستگاه خودرو در راس این درخواست‌ها بوده و اخیرا نیز که خودرویی برای این بخش در نظر گرفته شده بنا به دلایل نامعلوم هنوز در اختیار اداره گاز بخش عمارلو قرار نگرفته است.

به علت سردسیر و برف‌گیر بودن بسیاری از مناطق روستایی، پایدار نگاه داشتن شبکه گاز در زمستان به معضلی جدی برای پرسنل اداره گاز بخش عمارلو تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز