خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سیستم جدید ناوگان حمل و نقل عمومی تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۲۵۰

فرماندار تربت حیدریه از کمک دولت به سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان و رونمایی از سیستم جدید حمل و نقلی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسمی که با حضور علی اکبر کی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه، سید علی موسوی، معاون سیاسی، امنیتی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، از ۱۲ دستگاه اتوبوس، ۲۰ دستگاه تاکسی و ۵ دستگاه ون رونمایی شد. 

علی اکبر کی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه در این مراسم گفت: این کار یک تلاش دسته جمعی بود که سیستمی و هماهنگ انجام گرفت و نتیجه ی سیاست دولت مردمی در این بخش و تلاش های شهرستانی که توسط فرمانداری، نماینده مردم در مجلس، شهردار و شورای شهر و روسای کمیسیون های شورای شهر است. 

وی افزود: این دستگاه ها توسط سازمان شهرداری های وزارت کشور در اختیار شهرداری تربت حیدریه قرار گرفته و از نظر اعتباری هم ۷۵ درصد از اعتبار خرید اتوبوس ها و ۷۰ درصد از اعتبار خرید اتوبوس ها توسط دولت تامین شده و خرید تاکسی ها نیز در قالب تسهیلات ارائه شده توسط دولت بوده است. 

کی پور تصریح کرد: این اتوبوس ها مجهز به رمپ برای معلولین بوده و برای استفاده معلولین مناسب سازی شده است. 

فرماندار تربت‌حیدریه بیان کرد: در حال حاضر ۳۸ دستگاه اتوبوس در سیستم حمل و نقل عمومی تربت حیدریه فعالیت دارند که از سال ۱۳۸۷، این سیستم نوسازی نشده است و اکنون با نگاه ویژه دولت، اقدام ارزنده ای در این حوزه گرفت.

در ادامه مراسم وحید فرخ تبار ، شهردار تربت حیدریه، در آئین بهره برداری از ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید ۳۵ نفره در تربت حیدریه اظهارکرد: خرید و بهره برداری از ۱۲ دستگاه اتوبوس آتروس جدید با پرداخت حدود ۳۰ درصد سهم شهرداری و ۷۰ درصد کمک دولت صورت گرفته است. 

وی گفت: همچنین امروز ۵ دستگاه ون وانا ۱۲ نفره از محل اعتبارات شهرداری به ناوگان حمل ونقل شهری اضافه شد و ۲۰ دستگاه تاکسی سمند سورن که در شش ماهه اول سال اکثرا با دریافت تسهیلات از کمیته امداد امام خمینی (ره) نوسازی شدند بع همشهریان خدمات دهی می‌کنند. 

فرخ تبار از شروع طرح پارک حاشیه در تربت حیدریه خبرداد وافزود: سازمان مدیریت و حمل ونقل شهرداری تربت حیدریه به استناد مجوز اخذ شده از شورای اسلامی شهر، شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و شورای همتای استان نسبت به اجرای طرح پارک حاشیه ای در محدوده مشخص شده اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز