خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ماهواره نور ۳ جایگاه کشور را در رصد اطلاعات ارتقا بخشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۸۷۹

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور 3 تأکید کرد: خدا را به خاطر این موفقیت سپاسگزاریم چرا که با پرتاپ این ماهواره باب جدیدی از دانش آن در کشور باز شد و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در هوا و فضا و رصد اطلاعات بسیار ارتقا بخشید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، با اشاره به روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی گفت: امروز کودکان و نوجوانان فلسطینی بیشترین نقش را برای زنده نگه داشتن انقلاب مردم مظلوم فلسطین دارند و همه ملت فلسطین دخیل هستند و الحمدالله کم کم همه مردم مسلمان در کشورهای اسلامی همراهی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در سال 1370 رهبر حکیم انقلاب اسلامی فرمودند نباید شک کرد که این شجره خبیثه (رژیم صهیونیستی) که ریشه ندارد بدون شک از بین خواهد رفت و سپس فرمودند از بین رفتن آن به همت جوانان فلسطینی بستگی دارد و هر چه همت خود را بیشتر کنند این نابودی زودتر اتفاق خواهد افتاد.

خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور 3 تأکید کرد: خدا را به خاطر این موفقیت سپاسگزاریم چرا که با پرتاپ این ماهواره باب جدیدی از دانش آن در کشور باز شد و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در هوا و فضا و رصد اطلاعات بسیار ارتقا بخشید و زمینه پیشرفت و موفقیت را که ان شاءالله بزودی شاهد مراحل بعد و پرتاب‌های دیگر خواهیم بود، فراهم آورد.

وی اضافه کرد: واقعا باید به خاطر این عزت و دستاوردهای علمی و دفاعی خدا را شاکر باشیم که این پیشرفت‌ها برکات اسلام، خون شهدا، رهنمودهای امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستیم.

عابدینی اضافه کرد: این دستاورد مهم جایزه اخلاص و ایمان دانشمندان متخصص و جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستیم و به ملتمان و مستضعفان عالم تبریک عرض می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: در منازعه بین آذربایجان و ارمنستان آن چه که برای ما بسیار مهم است، مرزهای بین‌المللی است که این مرزها بخواهد دستخوش تغییراتی از سوی همسایگان قرار بگیرند، این مرزها برای ما بسیار مهم است و رهبری فرمودند این مرزها به هیچ وجه نباید تغییر کند و این مرزها خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: همچین نباید تروریست‌های تزریقی مانند داعشی‌ها از این فرصت استفاده کنند و به مرزهای کشور ما نزدیک شوند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: این در حقیقت تهدیدی است برای آن‌هایی که نیت سوء دارند تا مبادا دست به کار خطرناکی بزنند، اگر هم در ذهن آلوده آمریکایی می‌آید که بیایند در این جاها حضور پیدا کنند، خوب است ما به آنان یادآوری کنیم شما مگر در عراق چه غلطی کردید، شما در یمن که جنگ نیابتی راه انداختید چه بهره‌ای بردید که اینجا می‌خواهید آن را تکرار کنید؛ در سوریه غیر از اینکه بساطتان برچیده شود چه دستاوردی داشتید؛ همین‌ها برای شما تجربه شود و دست به کارهای احمقانه نزنید، این پیام جمهوری اسلامی به آنانی است که نیت‌های متجاوزانه دارند.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: شب گذشته در اخبار مطرح کردند که در یکی از استان‌ها 10 هزار خانه مسکن مهر را آماده کرده و تحویل متقاضیان می‌دادند، در سراسر کشور هر روز از این قبیل اتفاقات خوب رخ می‌دهد اما این آمار خیلی خوبی بود، در میان مسئولین گذشته کسی که مسئولیت تأمین مسکن مردم را داشت و چقدر هم برای مردم دردسر درست کرد، گفت مسکن مهر طرح مزخرفی است، افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر را افتتاح نکرده‌ام.  

وی افزود: آن مسئول چنین می‌گفت، اما مسئول فعلی آمده 10 هزار واحد مسکن مهر را افتتاح کرده و در اختیار متقاضیان قرار داده است، هر روز از این قبیل اخبار خوب را می‌شنویم، بنابراین باید فرق بین این دو مسئول را بدانیم و قدر خادمان حقیقی ملت را بشناسیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز