خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خبرداد؛

سه واحد مسکونی در شیراز بر اثر انفجار گاز تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۸۳۷

رئیس سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شیراز از انفجار ناشی از نشت گاز در درون مجتمع مسکونی در بلوار فضیلت خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی عیدی‌پور در تشریح جزئیات حادثه انفجار در درون مجتمع مسکونی در شیراز گفت: این حادثه در ساعت 16:56 روز پنج‌شنبه، 6 مهرماه جاری در مجتمع فرهنگیان بلوار فضیلت شیراز اتفاق افتاد و سه واحد مسکونی کاملاً تخریب شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از این حادثه ایستگاه‌های آتش‌نشانی ۳،۷،۹،۱۰،۱۲ و تیم تجسس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه به دلیل نشت گاز در طبقه دوم واحد آپارتمانی 8 طبقه انفجار و آتش‌سوزی رخ داد که منجر به تخریب کامل 3 واحد آپارتمانی از مجموع  مسکونی و وارد شدن خسارت به طبقات فوقانی و اکثر مجتمع شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با تصریح اینکه با تلاش نیروهای امدادی حریق کاملاً اطفا و تعداد ۴ نفر مصدوم از زیر آوار خارج و تحویل اورژانس داده شدند، گفت: در اثر انفجار سازه مجتمع مذکور در حال حاضر ناایمن تشخیص داده شد و کل مجتمع به‌صورت کامل تخیله و ساکنین به دستور شهردار شیراز در کمپ باغ جنت شیراز اسکان موقت و اضطراری داده می‌شوند.

عیدی‌پور اظهار کرد: در این عملیات شهردار شیراز، مدیر کل مدیریت بحران استانداری، معاون اجرایی شهردار، شهردار منطقه ۱۱، رئیس سازمان آتش نشانی، معاون عمرانی فرمانداری حضور یافتند و جلسه مدیریت بحران در محل مجتمع تشکیل و تصمیمات لازم اتخاد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در پایان یادآور شد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز