خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

تعاونی‌ها چشمه جوشان اشتغال کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۶۳

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه، تعاونی‌ها در ثبات اقتصادی تاثیر گذار هستند گفت: تعاونی‌ها جلوه عدالت گستری نظام جمهوری اسلامی و جشمه جوشان اشتغال کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صولت مرتضوی در نشست صمیمی با فعالین، کارآفرینان و تشکل‌های کارگری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد افزود: دولت با سیاست توجه به اقتصاد درون زا و برون نگر و توجه به دانش داخلی گام‌های بزرگی برداشته و توانسته از رکود دهه ۹۰ که رشد اقتصادی کشور را دچار چالش کرده بود عبور کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دیپلماسی اخم و لبخند که سبب شده بود ۹۰ درصد نفت‌کش‌های کشور در آب های بین المللی متوقف شوند و بازار فروش نداشته باشند اما امروز براساس ادعای مراکز نفتی، صادرات نفتی از مرز یک میلیون ۶۰۰ بشکه در روز بگذرد و رشد اقتصادی نفت به رشد ۱۶ونیم درصد رسید.

مرتضوی خاطر نشان کرد: طبق اظهار نظر صاحب نظران اقتصادی، دهه ۴۰۰ دهه رشد اقتصادی دولت است و این امید بخش برای سرمایه گذاری است چرا که یکی از دغدغه‌های سرمایه گذاران عدم ثبات اقتصادی در کشور است که با رسیدن به ثبات شاهد افزایش سرمایه گذاران خواهیم بود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مزیت های  که در آذربایجان غربی وجود دارد در کمتر جایی از کشور وجود دارد، اظهار کرد: برداشت سالانه بیش از ۵ونیم میلیون تن محصول کشاورزی یک مزیت برای استان است که اگر این برداشت ها دانش بنیان شود راندمان مصرف ۴۰درصد کاهش و تولید و درآمد نیز افزایش خواهد یافت.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی یاد آور شد: اساس بر اقتصاد تعاونی و خصوصی است و دولت هدایتگر، سیاست‌گذار و حمایت کننده اقتصاد است.

وی تصریح کرد: حل و فصل تعاونی‌های مشکل دار، توسعه فرهنگ تعاون مورد توجه دولت است.

مرتضوی با بیان اینکه، تعاونی‌ها در ثبات اقتصادی تاثیر گذار هستند گفت: تعاونی‌ها جلوه عدالت گستری نظام جمهوری اسلامی و جشمه جوشان اشتغال کشور هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز