خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

بخش ویژه نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های قزوین راه‌اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۸۱

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین گفت: در راستای عدالت اجتماعی، کتابخانه‌هایی برای اقشار مختلف مانند نابینایان و ناشنوایان ایجاد شود تا از مطالعه و فضای کتاب و کتابخوانی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری با بیان این مطلب اظهار کرد: از آنجایی که همه افراد جامعه این حق را دارند تا از فرصت‌ها و امکانات و خدمات شهری برخوردار باشند و افراد کم‌شنوا و ناشنوا هم با محدودیت ارتباطی رو به رو هستند، بنابراین تکلیف نهادهای دولتی، حمایتی و شهرداری این است که کمک کنند تا نیازهای این افراد به‌درستی شناخته و برطرف شود.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین ادامه داد: مدیریت شهری قزوین باید همکاری و مساعدت‌های لازم را در راستای خدمت‌رسانی به نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی به ویژه راه‌اندازی کتابخانه و بخش ویژه این افراد داشته باشد و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکند.

وی همچنین خواستار مساعدت و مشارکت مدیریت شهری در برگزاری مراسم، گردهمایی‌ها و تشکل‌های معلولین جسمی و آسیب دیدگان متناسب با ایام تقویم از جمله روز جهانی عصای سفید، روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی سالمندان با انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز