خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان مطرح کرد؛

زائران مشهد بلیط برگشت خود را آنلاین خرید کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۴۸

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: زائران بارگاه منور رضوی با توجه به امکان فروش برخط بلیت اتوبوس، قبل از روز بازگشت نسبت به خرید بلیت خود برگشت اقدام کرده تا تامین ناوگان با برنامه ریزی بهتری انجام شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر شهامت در این خصوص افزود: پیش فروش بلیت برگشت اتوبوس زائران از مبدا مشهد به سایر استانها از ظهر دیروز در سامانه های اینترنتی https://safar۷۲۴.com/ ، https://payaneh.ir/ و سایر درگاههای مجاز آغاز شده است.

وی بیان داشت: زائران گرامی در صورت موجود نبودن ظرفیت کافی برای بلیت اتوبوس از طریق لیست انتظار به آدرس https://list.safarvip.ir/ نسبت به ثبت درخواست سفر اقدام کنند تا در اولین فرصت و به محض ایجاد سرویس فوق العاده نسبت به هماهنگی تهیه بلیت اقدام شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به فراهم شدن امکان خرید برخط بلیت اتوبوس نیازی به حضور زائران در پایانه مسافربری امام رضا(ع) برای خرید بلیت نیست.

طبق آمار رسمی مسوولان استانداری خراسان رضوی از ١۵ شهریور ماه تا دیروز بیش از ٢ میلیون زائر وارد مشهد شده اند که سفر ۸۰ درصد با خودروی شخصی و ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای صورت گرفته است، پیش بینی می شود مشهد در دهه پایانی ماه صفر پذیرای هشت میلیون زائر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز