خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی فارس خبر داد؛

شهرک صنعتی خنج بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۹۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تکمیل زیر ساخت‌های شهرک صنعتی خنج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی هاشمی دوشنبه ۲۰ شهریور در جلسه‌ای با معاونان سازمان صنایع کوچک ایران گفت: یکی از مهمترین طرح‌های زیرساختی شهرک صنعتی خنج تامین برق پایدار از طریق اجرای خط انتقال از پست برق خنج تا شهرک صنعتی است که بخشی از عملیات اجرایی خط اختصاصی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا شده و برای تکمیل این طرح بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد جزء مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهور قرار گیرد.

او افزود: طرح تامین برق پایدار این شهرک صنعتی، جزء اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت شهرکهای صنعتی فارس قرار گرفت و مقرر شد پیگیری‌ها و اعتبارات لازم برای اتمام پروژه انجام شود و به موازات آن شبکه داخلی برق شهرک صنعتی نیز تکمیل و توسعه یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی شامل زیرسازی، جدول گذاری، ساختمان نگهبانی و پل بتنی با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی خنج گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها وضعیت زیر ساخت‌های این شهرک صنعتی به شرایط مطلوب‌تری رسیده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: هم اکنون آب این شهرک صنعتی تامین و شبکه‌های داخلی برق و آب و ساختمان نگهبانی اجرا و تکمیل شده و طرح‌هایی نظیر بخشی از شبکه روشنایی و زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت نیز با برآورد حدود ۱۰ میلیارد تومان در مراحل انتخاب پیمانکار وبرگزاری مناقصه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۱۵سرمایه‌گذار در این شهرک صنعتی قرارداد منعقد کرده‌اند، گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از خط اختصاصی برق بتوانیم جوابگوی سایر سرمایه گذاران باشیم.

هاشمی عنوان کرد: ایجاد شهرک صنعتی خنج با هدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: این شهرک صنعتی بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و نیز سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس فراهم کرده است.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای ۹۴ هکتار مساحت است، خاطرنشان کرد: در فاز نخست این شهرک ۲۰ هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم‌ شده که در این بخش ظرفیت استقرار ۵۳ واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۲۶۳ نفر فراهم شده است.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.

او همچنین از موافقت معاونت صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای برگزاری تور صنعتی ویژه فعالان صنایع خنج در یکی از استان های کشور با هدف انتقال و تبادل تجرببات و ارتقای همکاری های صنعتی خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از هزینه‌های این تور از طریق کمک‌های حمایتی و یارانه‌ای پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز